رنجروور اسپرت جدید نسبت به قبل طولانیتر و فاصله بین دو محور به ترتیب ۳ و ۲ اینچ بیشتر است که فضای پای بیشتر برای سرنشینان عقب و افزایش فضای بار را فراهم می کند.
فضای داخلی این خودرو دارای نرم افزار AppleCarPlay یا Android Auto و همچنین Amazon Alexaاست که توسط یک صفحه چند رسانهای ۱۳.۱ اینچی هدایت میشود.
در خصوص پیشرانه ۴ انتخاب وجود دارد: نسخه اول (P۵۳۰) و همچنین Dynamic S (P۴۰۰)، Dynamic SE (P۴۰۰) و Dynamic HSE (P۴۴۰e). S و SE برای ۳۹۵ اسب بخار و ۴۰۶ پوند فوت گشتاور خوب هستند، در حالی که HSE PHEV مجموع خروجی ۴۳۴ اسب بخار و ۶۱۹ پوند فوت گشتاور را ارائه میدهد.
نسخه اول بر هر دو این تنظیمات برتری دارد و ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ پوند فوت گشتاور از موتور V۸ خود تولید میکند. قیمتهای اولیه از ۱۰۱ هزار و ۷۵۰ دلار شروع میشود و به ۱۳۳ هزار و ۶۵۰ دلار میرسد. در میان انتخابها، پیکربندیهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی و همچنین گزینه V۸ توئین توربو وجود دارد. البته لندرور نوید یک نسخه کاملاً الکتریکی از این نسل از مدل را در سال ۲۰۲۴ میدهد.
لندرور میگوید رنجروور اسپرت به روز شده، علاوه بر فناوری جدید اکنون قابلیت آفرود نیز دارد به عنوان مثال میتواند تا عمق ۳۵ اینچ آب فرو و از شیب ۴۵ درجه بالا برود. این مدل بر روی چرخهای استاندارد ۲۱ اینچی سوار میشود و چرخهای ۲۳ اینچی بهصورت آپشن در دسترس هستند.