نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

رسانه ها سلاح جنگ نرم دشمنان هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز جنگ تفنگ ها نیست؛ رسانه ها، دوربین و قلم ها سلاح دشمنان در جنگ نرم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دارابی  در نشست خبری با اصحاب رسانه ی نهاوند گفت: امروزه با توجه به وسعت دنیای ارتباطات و فن آوریهای اطلاعاتی و گسترش رسانه های اینترنتی و مجازی، تهاجم کشورهای استکباری از حالت جنگ نظامی و سخت خارج و به جنگ نرم تغییر ماهیت داد ه است.

او گفت: وظیفه ی سربازان و افسران جنگ نرم ، این است که مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری در جنگ نرم را به خوبی درک نمایند وراه‌های دستیابی و تحقق آن را شناسایی و اجرا نمایند و در راه جهاد تبیین گام بردارند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: در جهاد تبیین و جنگ نرم‌افزاری، اصحاب رسانه، فرمانده رزم بوده و در خط مقدم این جبهه هستند که باید جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در مقابله با شبهه افکنی دشمن ایستادگی کنند تا دشمن، ابزاری برای هجمه افکنی نداشته نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین دارابی  ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت : كسي كه داراي روحیه  توكل بر خداوند است، هرگز ياس و نوميدي را به خود راه نمي‏‌دهد، در برابر مشكلات احساس ضعف و زبوني نمي‏‌كند، در برابر حوادث سخت، مقاوم است، و همين فرهنگ و عقيده چنان قدرت رواني به او مي دهد كه مي‏‌تواند بر مشكلات پيروز شود، و از سوي ديگر امدادهاي غيبي كه به متوكلان نويد داده شده است، به ياري او مي‏آيد، و او را شكست و ناتواني رهايي مي‏بخشد.

او گفت : وضعیت خرمشهر به نحوی بود که دوست و دشمن فکر نمی‌کرد بتوانیم آن را از دشمن باز پس بگیریم اما اراده ی خداوند بر این بود که خرمشهر آزاد شود و این پیروزی وعده ی خداوند بود که اگر بر او توکل کنید بر مشكلات پيروز می شود واز سوي ديگر امدادهاي غيبي كه به متوكلان نويد داده شده است، به ياريتان مي‏آيد، واز ناتواني رهايي مي‏ یابید.

نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت : جنگ خرمشهر جنگ شهر نبود ، جنگ جهانی بود چرا که همه از سراسر جهان آمده بودند تا ویرانی و سقوط این شهر را ببینند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار