رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: انحراف خودروی وانت نیسان و برخورد با موانع حاشیه جاده باعث فوت راننده ۴۰ ساله شد.

محمد هادی قانع گفت: ساعت ۱۸:۱۳ دقیقه امروز یکم خرداد ماه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف شدید خودروی وانت نیسان در جاده کمربندی بعد از روستای علی آباد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ ایستگاه‌های ۱۳ و ۱۸ را به محل حادثه اعزام کرد.

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی وانت نیسان پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با موانع و تپه‌های حاشیه جاده، متوقف شده بود.

قانع گفت: شدت این حادثه به حدی بود که راننده در اتاقک به هم پیچیده خودرو گرفتار بود.

به گفته او، نیرو‌های آتش نشانی پس از قطع جریان برق و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

قانع گفت: تیم امداد و نجات با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، راننده خودرو وانت نیسان (یک نفر مرد ۴۰ ساله) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

او گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد راننده به علت شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: محل حادثه پس از پاک سازی برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهورشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار