فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف کالای احتکارشده و توزیع خارج از شبکه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان ورزقان خبر داد.

آقای عبدی گفت: با توجه به افزایش قیمت‌های کالا‌های اساسی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده‌ از تورم و توزیع عادلانه کالا‌های اساسی میان مردم، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ورزقان از احتکار کالا‌های ضروری در یک واحد مسکونی در سطح این شهر مطلع شدند.

 ماموران پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل شناسایی شده ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی، یک‌هزار و ۲۰۰ بسته پوشک نوزادی،۲۶۴ بسته پودر لباسشویی،۲۱۰بسته چای، ۱۷۵۰ بسته سویا و مقادیری لوازم بهداشتی و دستمال کاغذی کشف کردند.

 ارزش ریالی کالا‌ها برابر اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شد.

در این راستا یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و محل مورد نظر برابر دستور قضایی پلمب شد.

وی بر عزم پلیس در مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های ضروری و اساسی تاکید و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق و یا احتکار کالا و یا توزیع خارج از شبکه با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.