زنجان در اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان موفق عمل کرده است

معاون رییس جمهور در بازدید از نانوایی‌های زنجان، اجرای طرح هوشمندسازی نان در زنجان را نمونه موفقی برای آغاز این طرح در کشور دانست.

 

 اجرای شیوه جدید عرضه نان در زنجان یک کار فرآیندی است و از اوایل فروردین ماه امسال به نوعی اجرای آن در استان کلید خورد و هم اکنون در این مرحله به نصب دستگاه‌های کارتخوان‌های هوشمند و تست نرم افزاری رسیده است و فعلا آرد همچنان به قیمت یارانه‌ای در اختیار نانوا‌ها قرار می‌گیرد و با اتمام نصب دستگاه‌ها در همه یک هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی این استان و رفع مشکلاتی که توسط کارشناسان به صورت مستمر در حال رصد است، مرحله اصلی طرح که همان ارائه آرد به قیمت آزاد به نانوایی‌ها است، طی روز‌های آتی اجرایی خواهد شد.


رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سفر یک روزه به زنجان، گفت: دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ براساس سند تحول دولت مردمی ارزیابی خواهند شد.


لطیفی گفت: با همکاری سازمان اداری و استخدامی، جامعه نخبگان و خبرگان، پیش‌نویس سند تحول نظام اداری آماده شده است و متولی اصلی و راهبری این سند تحول در بخش نظام اداری، سازمان اداری و استخدامی خواهد بود.

او می گوید: این سند عملیاتی باید مبنای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و اسناد بالادستی شامل سیاست‌های کلی نظام اداری، سند تحول دولت مردمی، فلسفه وجودی و ماموریت‌های سازمان لازمه تدوین و تحول این سند در بخش نظام اداری است.

رییس سازمان بهره وری ایران گفت: برای امسال دولت رشد اقتصادی ۸ درصدی را هدف قرار داده که باید ۳.۵ درصد آن از بهره وری حاصل شود.


پیشوایی گفت: برنامه اصلی ما استقرار چرخه بهره وری در ۳۴ دستگاه مادر در ۳۱ استان است که این کار از سال ۹۹ شروع شده و دستگاه‌ها موظف هستند گزارش بهره وری ارائه بدهند.

 لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در سفر یک روزه به زنجان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و از چند دستگاه اجرایی استان بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.