تیم‌های برتر مسابقات فوتسال جام آزادسازی خرمشهر در میلاجرد معرفی شدند.

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقه جام فوتسال ایستادگی ومقاومت با حضور ۱۲ تیم از سطح شهر وبخش میلاجرد برگزارشد.

در نتیجه این مسابقات تیم روستای فامرین و تیم امام رضا از شهر میلاجرد به فینال مسابقات راه رافتند.

این مسابقات در نهایت با برتری تیم امام رضا از شهر میلاجرد پایان یافت و تیم روستای فامرین دوم شد و اعضای این ۲ تیم جوایزی جوایزی در یافت کردند.

سرهنگ کمیزی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر سوم خرداد از برگزاری ده‌ها ویژه برنامه در گرامیداشت سوم خرداد خبر داد و گفت: برگزاری یادواری شهدای روستای طرلان، رژه موتوری، گلباران مزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام شهرستان کمیجان، افتتاح چندین طرح عمرانی خدماتی و رفاهی در چندین روستا از جمله این برنامه هاست.

در ابتدای جنگ ایران به دلیل آماده نبودن نیرو‌های مسلح ایران به خاطر وقوع انقلاب اسلامی، و خیانت بنی صدر، رییس جمهور وقت، شهر خرمشهر بعد از گذشت ۳۵ روز از هجوم ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به کشور مان، در چهارم آبان ماه سال ۵۹ شهر با تمام ایستادگی‌ها سقوط و به اشغال ارتش بعث عراق درآمد.

اما حدود ۲ سال بعد در ۳ خرداد ۱۳۶۱ مردم دلیر و رزمندگان جان برکف ایران اسلامی در عملیات "بیت المقدس" با رمز "یا علی بن ابی طالب (ع) " خرمشهر را از چنگال دشمن نجات دادند.

در عملیات آزادسازی خرمشهر جوانان و فرماندهان زیادی شهید شدند که یکی از آنان محمد جان آرا فرمانده معروف سپاه خرمشهر بود که جایگاه ویژه‌ای در سازماندهی نیرو‌ها و انجام عملیات‌های مختلف داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.