معاون برنامه ریزی آبفای استان اصفهان از پیشنهاد ۲۲ طرح آب و فاضلاب با نیاز اعتباری ۲هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی برای تصویب در سفر آینده رئیس جمهور به استان اصفهان خبر داد.

کاظم جعفری در خصوص طرح‌های نیازمند اعتبار آبفای استان اصفهان گفت: این طرح‌ها شامل ۶ پروژه در بخش آب و ۱۶ پروژه در بخش فاضلاب است که برخی از آن‌ها بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

او می‌گوید اولویت آبفای استان اصفهان ارائه طرح‌های نیمه تمام جهت تصویب اعتبار مورد نیاز در سفر آتی رئیس جمهور است که طرح‌های یاد شده برای تکمیل و بهره برداری به اعتباری معادل ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

جعفری از ارائه سه پیشنهاد برای اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق از طرف سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور خبر داد و گفت: این پیشنهاد‌ها برای اجرا و توسعه تأسیسات فاضلاب در شهر‌های فلاورجان، دهاقان و فریدونشهر ارائه می‌شود.

آبرسانی به شهر‌های گلپایگان، خوانسار، گز، خور و باغبهادران، ایجاد و توسعه تأسیسات فاضلاب شهر‌های بویین میاندشت، افوس، چادگان، رُزوه، تیران، خوانسار، گلپایگان، اژیه، هرند، اردستان، شهرضا، نجف آباد، داران، دامنه، نائین، بافران، انارک، قهدریجان، کلیشاد، سودرجان، ابریشم، ایمانشهر، بهاران، پیربکران، مسکن مهر تودشک و بازسازی تأسیسات و شبکه فاضلاب شهر‌های اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر از جمله طرح‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سفر رئیس جمهور است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که طرح‌های مهم پیشنهادی و اعتبارات مورد نیاز آن‌ها در سفر رئیس جمهوری به این استان مصوب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار