مردم از شکستگی سفارشات اینترنتی و یا نامناسب بودن وضعیت جعبه پستی محصولات گلایه دارند و خواستار پیگیری پست هستند.

احمدی یکی از شهروندان بیرجندی گفت: چند روز پیش بسته ای از اینترنت سفارش دادم که اقلام شکستنی در آن بود.

او گفت: هنگام تحویل بسته از سوی پست متوجه شکستگی محصول شدم اما فرستنده سالم بودن محصول را مطرح کرد و از شکسته بودن محصول برخی دیگر از مشتریان نیز خبر داد.

برای پیگیری این موضوع و قصور احتمالی پست، با مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت و گو کردیم.

شکایات را بررسی می کنیم

الهامی مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: همواره رضایت مردم سر لوحه کار اداره کل پست استان و کارکنان آن بوده است.

او گفت: شهروندان در صورتی که کالایی را دریافت می کنند و مشکلی در آن وجود دارد، می توانند به واحد پاسخگویی به شکایات اداره پست مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


الهامی گفت: کارکنان ادارات پست پس از بررسی و اطمینان از حصول تقصیر از سوی عوامل اجرایی پست، خسارت را به فرد شاکی پرداخت می کنند.

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: رهگیری سفارشات و ثبت شکایت الکترونیکی از طریق سامانه پست به آدرس post.ir قابل انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.