️استاندار بوشهر:

انقلاب اسلامی امروز محدود به ایران نیست

️استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی امروز محدود به این سرزمین نیست بلکه در دنیا خاستگاه و جایگاه دارد و ملت‌های آزاده را حمایت می‌کند.

احمد محمدی‌زاده در کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان بوشهر گفت: عملیات آزاد سازی خرمشهر اوج وفاداری، ایثارگری و همت فرزندان رشید ایران اسلامی بود که عراقی‌ها با ۵۰ هزار نیرو را زمین گیر کرده و ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته را به رژیم بعثی تحمیل کردند.

او می‌گوید: جامعه فرهنگیان از جمله معلمان و دانش آموزان در مقاطع مختلف انقلاب، دفاع مقدس تاکنون میدان دار اصلی جبهه انقلاب بودند و بیشترین تعداد ایثارگران از جامعه فرهنگیان است.

️استاندار بوشهر گفت: وجود ۶۰۰ شهید فرهنگی، معلم و دانش آموز نشان می‌دهد که فرهنگیان در دفاع از انقلاب، امام و رهبری همیشه پیشتاز و پیشقدم بودند.

محمدی‌زاده بیان کرد که امروز به برکت خون شهدای فرهنگی و همه شهدا، در خرمشهر نمی‌جنگیم و جبهه انقلاب تا مدیترانه پیش رفته و با دشمنان تکفیری و رژیم صهیونیستی در خانه خودشان مبارزه می‌کنیم.

او عنوان کرد که انقلاب اسلامی امروز محدود به این سرزمین نیست بلکه در دنیا خواستگاه و جایگاه دارد و ملت‌های آزاده را حمایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.