نسل جدید مرسدس AMG C۶۳ برخی از امکانات قبل را از دست داده و دارای امکاناتی جدید است؛ از جمله تغییرات این خودرو حذف تعدادی سیلندر است، به طوری که موتور V-۸ دو توربوشارژ خودروی قدیمی و چهار سیلندر هیبریدی و توربوشارژ اکنون دیگر روی این خودرو نصب نیست.
این خودرو اکنون دارای یک موتور توربوشارژر برقی ۴۰۰ ولتی (یا e-turbo) است. یک موتور کوچک که مستقیماً روی شفت توربو نصب میشود، میتواند به کمپرسور شتاب دهد تا قبل از شروع جریان گازهای خروجی، تقویت شود. AMG میگوید برای اطمینان از واکنش فوری دریچه گاز، میتوان توربو را حتی زمانی که موتور در حالت دور آرام است، در چرخش نگه داشت.
منبع تغذیه ۴۰۰ ولتی برای تحقق این امر از یک سیستم هیبریدی برای تامین نیرو استفاده می کند. خروجی موتور همچنین به لطف کوپلینگ بسته کلاچ در گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته میتواند به محور جلو ارسال شود و گشتاور الکتریکی را میتوان با معکوس کردن جریان گشتاور در خط محرکه به جلو منتقل کرد.
یک بسته باتری کوچک (ظرفیت قابل استفاده ۵.۰ کیلووات ساعت یا کوچکتر) در بالای واحد محرک عقب قرار دارد و به توزیع وزن کمک می کند؛ این باتری می تواند ۲۰۱ اسب بخار قدرت را برای حداکثر ۱۰ ثانیه در یک زمان ارائه دهد.
بری سرچ کنی میبینی خیلیا رو انگار متن خارجی گرفتین انداختین توی ترنسلیت گوگل. کپی پیست کردن هنر نیست
حتی زحمت ندادین به خودتون که جمله بندی هاشو درست کنین. اسم خودتونم گذاشتین بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا خخخخخخخخخخخ
بری سرچ کنی میبینی خیلیا رو انگار متن خارجی گرفتین انداختین توی ترنسلیت گوگل. کپی پیست کردن هنر نیست
حتی زحمت ندادین به خودتون که جمله بندی هاشو درست کنین. اسم خودتونم گذاشتین بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا خخخخخخخخخخخ