عطرافشانی مزار ۶۰ شهید عملیات آزادسازی خرمشهر در قم

آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار ۶۰ شهید گلگون کفن در گلزار شهیدان سوم خرداد قم برگزار شد.

همزمان با چهلمین سالروز غرورآفرین فتح خرمشهر، آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار ۶۰ شهید گلگون کفن عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس روز سه‌شنبه در گلزار شهیدان سوم خرداد قم برگزار شد.

در این آیین باشکوه، که اقشار مختلف مردم، مسئولان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، مسئولان و خانواده معظم شهیدان حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر گرامی داشته شد.

در این آیین پس از قرائت آیه‌هایی چند از کلام‌الله مجید و نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی توسط گروه ارکستر سپاه علی بن ابیطالب (ع)، فرمانده بسیج کارمندان و کارخانجات سپاه قم طی سخنانی حماسه سوم خرداد را جلوه‌ای کم‌نظیر از ولایتمداری و شعور و شعف انقلابی توصیف کرد و گفت: ما آمده‌ایم با ولی فقیه و بزرگ پرچم‌دار نهضت‌اسلامی و همچنین شهیدان تجدید عهد و پیمان کنیم که حتی یک گام نیز از آرمان‌های خود بر نخواهیم گشت.

مسئول بسیج ادارات استان قم گفت: می‌خواهیم به شهیدان این پیام را برسانیم که همه ما در صحنه هستیم.

سید جواد هاشمی با بیان اینکه این حضور برای دشمنان نیز پیامی را به همراه دارد،گفت: نظام‌اسلامی برغم همه تهدید‌ها و ترفند‌های دشمنان آماده است و از موشک‌های دشمن هراسی ندارد، ده‌ها جان اگر بدهیم باز تَن به ذلت نمی‌دهیم و از فرمان‌های امام و مقتدایمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار