شهردار کرمانشاه از فعالیت آسفالت شیفت شب در کرمانشاه خبر داد.

دکتر نادر نوروزی گفت: از آنجا که اکثر معابر مناطق حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه نیاز به آسفالت دارد، آسفالت معابر این مناطق به صورت ویژه در دستور کار و اولویت مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه قرار گرفته است.

به گفته نوروزی، با شروع فصل آسفالت، مجموعه عمرانی شهرداری در حوزه آسفالت معابر آغاز به کار کرده است. از چند ماه قبل در مجموعه معاونت عمران شهرداری کرمانشاه تیمی کارشناسی نسبت به رصد و نیازسنجی معابر اصلی درجه یک و ۲ و همچنین معابر فرعی نموده است.

شهردار کرمانشاه گفت: این تیم کارشناسی با در نظر گرفتن اولویت‌های ترافیکی و ترددی در سطح شهر لیستی بر اساس اولویت تهیه کرده و در آن به تفکیک معابری که نیاز به لکه‌گیری و یا روکش آسفالت نیاز دارند بر اساس اولویت‌ها مشخص شده است.

نوروزی گفت: سعی داریم در مجموعه مدیریت شهری با بازدید‌های شبانه از معابری که در حال آسفالت هستند بازدید داشته باشیم تا بر کیفیت و کمیت فعالیت آسفالت نظارت دقیقی انجام شده باشد.

کلانشهر کرمانشاه با توجه به بافت کوهستانی که دارد، با راه اندازی دوباره کارخانه آسفالت مجموعه شهرداری، آسفالت شیف شب را در کرمانشاه دوباره فعال کردیم تا از زمان باقی مانده در فصل آسفالت نهایت استفاده را ببریم، زیرا معابر کرمانشاه نیازی فراتر از مشاهدات به آسفالت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.