مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: متخلفان اقتصادی این استان به پرداخت ۳۰۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علی رحیمی آذر گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی در دو ماه نخست امسال، از مجموع تعداد ۲ هزارو ۶۶۰ مورد پرونده ارجاعی به تعزیرات حکومتی استان به ۲ هزار و۶۶۰ پرونده رسیدگی کرده و متخلفان اقتصادی به پرداخت مبلغ  ۳۰۳میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل می گوید: از مجموع جرائم اعمال شده  در این مدت مبلغ ۲۸ میلیارد ریال تا به امروز وصول و به حساب خزانه دولت واریز شده است.

به گفته او از مجموع دوهزار و ۶۶۰ پرونده تخلف اقتصادی تشکیل شده در استان اردبیل، تعداد ۲ هزارو ۲۵۸  مربوط به حوزه کالا و خدمات، ۲۲۱  مورد در رابطه با قاچاق کالا و ارز و۱۸۱ مورد مربوطه به بخش تخلفات حوزه بهداشت و درمان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ار دبیل گفت: از اهم پرونده‌های مورد رسیدگی قرار گرفته در فروردین واردیبهشت ماه امسال ۳۶ مورد مربوط به احتکار کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال، ۴۹۰ مورد پرونده  گران‌فروشی به ارزش ریالی۱۱ میلیارد ریال، تعداد ۱۸۹ فقره پرونده مربوط به تخلفات مربوط به عرضه خارج ازشبکه کالا به ارزش۵۳ میلیارد ریال بوده است.

 او می گوید:همچنین۱۵۹  مورد پرونده تقلب به  ارزش چهار میلیارد ریال  است که مورد رسیدگی قرار گرفته و منتهی به صدور حکم تعزیراتی شده است.

رحیمی‌آذر گفت: در مدت۲ ماهه نخست امسال یکهزار و ۲۸۰ مورد بازرسی درقالب گشت مشترک انجام شده و طی این بازرسی‌ها برای۵۴۱ واحد پرونده تخلفاتی تشکیل که در مجموع متخلفین از این حیث به بیش از ۵ میلیارد ریال جزای نقدی  محکوم شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.