ماجرای برخورد وزیر ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون دو و میدانی

رئیس فدراسیون دو و میدانی در مورد فیلم منتشر شده از برخورد وزیر ورزش و جوانان با او در مجمع کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد.

هاشم صیامی درباره برخورد وزیر ورزش و جوانان در مجمع مشورتی کمیته ملی المپیک گفت: من قصد داشتم که از سجادی برای حضور در مسابقات بین المللی جام امام رضا دعوت کنم اما او چنین برخوردی کرد. البته او دونده بوده و نسبت به  دو و میدانی حساسیت بیشتری دارد و نظراتش در جهت پیشرفت این رشته ورزشی است. همچنین بعضی ها با پخش صحبت های ما قصد دارند که حاشیه برای دو و میدانی ایجاد کنند.

سجادی وزیر ورزش و جوانان در  حاشیه مجمع مشورتی کمیته ملی المپیک به حالتی پرخاشگرانه صیامی را مورد خطاب قرار داد و فیلم این اتفاق به بیرون درز کرد و حاشیه هایی را به وجود آورد.

صیامی درباره  ناراحتی وزیر ورزش وجوانان به خاطر حضور دهلان رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا در مسابقات جام امام رضا گفت: صددرصد دهلان با نیت دیدار با وزیر ورزش و جوانان به ایران می آید.  به طور حتم سجادی هم در جلسه با دهلان حضور می یابد تا درباره مسائل مختلف دو و میدانی با رئیس کنفدراسیون آسیا صحبت کند.  

دهلان رئیس کنفدراسیون دو و میدانی  آسیا با دعوت هاشم صیامی رئیس فدراسیون قرار است برای حضور در مسابقات بین المللی جام امام رضا به ایران بیاید و او جلسه ای هم با وزیر ورزش و جوانان در جریان این مسابقات خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره انتقاد‌ها به اردوی حدادی در آمریکا گفت: حدادی شرایط را درک می‌کند و همه تلاش خود را می‌کند تا هزینه اضافی به دو و میدانی تحمیل نشود و برنامه‌های خود را در راستای صرفه جویی برای دو و میدانی ارائه می‌دهد. همچنین حدادی برای شرکت در ۲ مسابقه بین المللی راهی آمریکا خواهد شد.

با وجود اینکه بازی‌های آسیایی هانگژو چین به علت همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا لغو شده است، اما حدادی قرار است برای برگزاری اردو به آمریکا برود و این موضوع انتقاداتی را به دنبال داشته است.

صیامی درباره اعتراض ورزشکاران به اعزام نشدن به اردو‌های برون مرزی گفت: ما برای ورزشکاران اردوی خارج از کشور پیش بینی نکردیم، اما شرکت در مسابقات بین المللی را برای دو و میدانی کاران در نظر گرفتیم. همچنین کمیته‌های تخصصی دو و میدانی درباره دعوت به مسابقات برون مرزی تصمیم می‌گیرند. علاوه بر این، اگر ورزشکاری قصد برگزاری اردوی برون مرزی داشته باشد به اندازه اردو‌های داخلی هزینه اش را می‌دهیم.

برخی از ورزشکاران می‌گویند که اردو‌های خارج از کشور فقط برای حدادی و تفتیان برگزار می‌شود و فدراسیون دو و میدانی برای آن ها تبعیض قائل می‌شود و برای آن‌ها اردوی برون مرزی در نظر نمی‌گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار