افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی هنری

اولین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه افتتاح شد.

 سرپرست کانون پرورشی استان این اتفاق مهم فرهنگی در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به تولید کتاب و محتوای مناسب برای کودکان و نوجوانان است.

محمد خیاط‌زنجانی گفت : پس از پیگیری‌های فراوان و تلاش‌های صورت گرفته، موفق شدیم برای اولین بار در استان کرمانشاه شاهد برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان باشیم.

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان سرآغاز تحولی جدی و مستمر در حوزه توسعه فرهنگی استان است کتب موجود در این این نمایشگاه در موضوع‌های متنوع دینی، ادبیات، علوم، هنرو ... با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

علاوه بر نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، نشست‌های تخصصی با حضور اساتید در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده که در آن به نقد و بررسی کتاب‌های مطرح در حوزه کودک و نوجوان پرداخته می‌شود.

فیلم‌های خاص کودک و نوجوان در محل سینماکودک کانون پرورش فکری در جنب این نمایشگاه نمایش داده شده کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به فیلم‌های کودک و نوجوان، می‌توانند به صورت رایگان و در دو سانس صبح و بعدازظهر به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

اولین نمایشگاه کتاب کتاب کودک و نوجوان با عنوان "کانون، کتاب، کودک" تا دهم خرداد در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه واقع در سه راه ۲۲ بهمن، از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۹ بعدازظهر آماده بازدید علاقه‌مندان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.