سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای شروع فرآیند واکسیناسیون کرونا بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در استان کرمانشاه تزریق شده است.

قباد محمدی گفت : شهیدان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با فدا کردن جان خود علاوه بر اینکه اجازه ندادند وجبی از خاک ایران اسلامی کم شود بلکه با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران ارمغان آوردند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه زمانی در ایران با کمبود پزشک مواجه بودیم و حتی انتظار تولید یک مقاله علمی وجود نداشت، اما به برکت انقلاب امروز دانشگاه‌های علوم پزشکی بسیار توانمند هستند.

با تلاش و کوشش کادر درمان و پزشکان امروز ویروس کرونا در استان کرمانشاه مهار شده، اما برای کنترل کامل این بیماری نیازمند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم هستیم.

روز‌های بدون فوتی کرونا در استان کرمانشاه تداوم دارد و بیش از سه میلیون ۶۰۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

۴۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه طی روز‌های گذشته تعطیل شده، اما فرآیند واکسیناسیون متوقف نشده و در خانه‌های سلامت و بهداشت شهری و روستایی واکسیناسیون ادامه خواهد داشت.

امروز دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در تولید علم و دانش روز پیشگام است و هم اکنون بسیاری از عمل‌های جراحی ویژه در داخل استان انجام می‌گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.