رژیم صهیونیستی ضمن ابراز غافلگیری از افشای اطلاعات ترور شهید صیادخدایی، از انتشار اطلاعات این حمله تروریستی در روزنامه آمریکایی انتقاد کرد.

تشکیلات نظامی رژیم صهیونیستی از گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر نقش مقامات صهیونیستی در ترور شهید صیاد خدایی ابراز شگفتی کردند.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی از همتایان آمریکایی خود برای افشای نقش این رژیم در ترور سردار صیادخدایی و تبرئه آمریکا، توضیح خواهد خواست.

بامداد امروز (پنجشنبه) خبری در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد که در آن به نقش رژیم صهیونیستی در ترور سردار صیادخدایی پرداخته بود. براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی به آمریکا اعلام کرده که ترور شهید «صیادخدایی» کار این رژیم بوده است.

گفتنی است، شهید صیادخدایی عصر روز یکشنبه (۱ خرداد) بدست ۲ موتورسوار و با شلیک ۵ گلوله، در داخل ماشین خود مقابل منزل مسکونی‌اش به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
روسیه و چین به عنوان اربابان ایران اجازه حمله به اسراییل را به ایران نمی دهند چه سخت است وابستگی
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۱:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
مسئولین محترم امنیتی شما با داشتن امکانات ماهوارهای به احتمال زیاد میتوانید تمام اعضای ارشد خود را با استفاده از ماهوارهای موجودی که دارید از وقتی یک مقام مهم ارشد از منزل برای رفتن به محل کار خود خارج میشود را با استفاده از تجهیزات ماهوارهای تحت حفاظت خود قرار دهید تا اگر زمانی کسی یا کسانی که میخواهند و قصد ترور آن مقام ارشد را داشته باشند زیر نظر داشته باشید تا بتوانید در کوتاهترین مدت آنها را دستگیر و یا عملیات آنها را خنثی کنید این کار باید کار هر روزه و هر ساعت شما باشد .... با تشکر یک بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
هم چی تیتر زدین خشم اسرائیل از درز اطلاعات که انگار جلوی عملیات رو گرفتین اینو که از اول هر ننه قمری می دونست کار اسرائیله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
دیگه احساس میکنم ایران فقط حرف میزنم و مرد عمل نیست...چقدر شهید هسته ای و چقدر شهدای دیگه که اسراییل مسعولش هست ولی ایران و علی الخصوص سپاه هیچ کاری نکردن....خودم ایرانیم و ناراحت میشم وقتی این دست خبرارو می‌شنوم ولی پیشنهاد میکنم حالا که کاری از دستتون ور نمیاد حداقل سکوت کنین و آنقدر کوری نخونین...هنوزم منتظر انتقام سخت حاج قاسمیم ولی
آخرین اخبار