به منظور توسعه و رشد اقتصادی خراسان جنوبی، موانع از سر راه تولید برداشته و تسهیلات به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان اعطا می شود.

اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی امروز در بازدید از واحد‌های صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی گفت: این اطمینان خاطر را می‌دهم در فصل جدید خدمتگزاری، شاهد اتفاقاتی از قبیل همکاری نکردن برخی ادارات نخواهیم بود.

او گفت: بیشتر سرمایه گذاران از همکاری کم برخی بخش‌ها مانند بانک‌ها گلایه دارند که مقرر شد دفتر جذب و سرمایه گذاری هماهنگی‌های لازم را با کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان داشته باشد تا ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و واحد‌های مستقر در آن، این مشکلات برطرف شود.

اشرفی گفت: در این بازدید‌ها هدفمان این است تا ضمن آشنایی بیشتر با مشکلات بتوانیم راهکاری مناسب برای رفع مشکلات آن‌ها و تصمیم گیری به موقع داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: بازدید از واحد‌های تولیدی استان به صورت مستمر یکی از مهمترین برنامه‌های امور اقتصادی استانداری است و کارخانه‌های مستقر در مرکز استان و کارخانه‌های مستقر در شهرستان ها، به صورت مستمر هر هفته و یا هر دو هفته یکبار بازدید و رصد خواهند شد.

او گفت: دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری به صورت ۲۴ ساعته به روی سرمایه گذاران و تولید کنندگان باز است و با آغوش باز از سرمایه گذار حمایت می‌کنیم و معتقدیم در گام نخست باید هوای سرمایه گذار بومی را داشت.

سرمایه گذاری ۸۰ گروه در منطقه ویژه اقتصادی

زارعی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز در این بازدید گفت: هم اکنون ۸۰ گروه سرمایه گذاری در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند و از نظر زیرساخت‌های آب، برق و گاز مشکلی نداریم.

او گفت: تاکنون ۱۸ واحد در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند و ۳۵ واحد در سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود به بهره برداری رسیده است و بقیه واحد‌ها هم بین ۱۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.