جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از کشف چهار تُن و ۲۴۱ کیلوگرم روغن خوراکی احتکارشده در کاشان خبر داد.

سرهنگ حجت‌الله بهامین گفت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر احتکار روغن خوراکی در شهرستان کاشان پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان مراتب را در دستور کار قرار داد.

او گفت: پس از تایید و صحت این موضوع ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان از یک انبار مقدار چهار تُن و ۲۴۱ کیلوگرم روغن احتکاری کشف و ضبط کردند.

سرهنگ بهامین در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت: طی پایش‌ها و مراقبت‌های فضای مجازی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از فعالیت فردی در خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهر کاشان مطلع شدند.

در تکمیل تحقیقات تخصصی پلیس، این فرد شناسایی و در یک عملیات برنامه‌ریزی شده در حین فروش مواد مخدر دستگیر شد و در بازرسی از خودرو این فرد مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک آماده عرضه کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان از اعتراف فرد مورد نظر به انجام اعمال مجرمانه خود و تبلیغ و فروش مواد مخدر به منظور جذب مشتری بیشتر در فضای مجازی، در بازجویی‌های مأموران خبردادو گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار