وزیر کشور گفت : عملیات آواربرداری از ساختمان متروپل آبادان وارد مرحله جدیدی با شیوه مکانیکی شده است.

احمد وحیدی ، وزیر کشور گفت : با استقرار ۲ دستگاه جرثقیل سنگین کار آواربرداری از ساختمان متروپل وارد مرحله جدیدی شده است و این عملیات در ۲ جبهه ساختمان رو به روی خیابان و ساختمان های پشت متروپل به صورت مکانیکی در حال انجام است.

او از برگزری نشست هایی با گروه های کارشناسی و کسب اجازه تخریب برخی سازه های مجاور ساختمان متروپل آبادان از سوی شهروندان دارای ملک در آن نواحی خبر داد.

به گفته وزیر کشور در حال حاضر برای کمک به توان و سلامت امدادگران علاوه بر حضور نیروهای تخصصی اقداماتی مانند اکسیژن رسانی به اعماق آوارها صورت می گیرد تا با دسترسی به طبقات و لایه های زیرین بتوان به شرایط مسلط تر شده و از وضعیت مفقودان احتمالی باخبر شد.  

آقای وحیدی گفت : شهروندان به منظور جلوگیری از کندی روند آواربرداری از تجمع و نزدیک شدن به محوطه عملیاتی حادثه خودداری کنند چون شرایط موجود خطرناک است.

او به شهروندان اطمینان داد تلاش ها بر این است که هر کس اموالی را در حادثه متروپل و آسیب رسیدن به املاک اطراف آن با انجام عملیات گسترده آواردبرداری از دست داد با ذکر مشخصات و اطلاعات کامل از سوی بیمه خسارت خود را دریافت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.