مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مردمی سازی و توزبع عادلانه یارانه‌ها اقدام جهادی دولت در جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است.

 مجتبی شجاعی گفت: گام دوم انقلاب به استقلال اقتصادی نگاه دارد و مقام معظم رهبری نیز در سال‌های اخیر به مقوله‌های تولید و اشتغال و اقتصاد پرداخته اند، بنابراین مبارزه با رانت خواری در دولت سیزدهم از همان آغاز کار با انجام کار‌های کارشناسی کلید خورد و نتیجه چند ماه انجام کار کارشناسی این شد که طرح مردمی سازی یارانه‌ها با هدف کمک به اجرای عدالت و مبارزه با فساد و ویژه خواری اجرایی گردد و هم اینک گر چه دشواری‌هایی در مسیر اجرای آن وجود دارد، اما نگاه دولت بر این است که کمترین فشار به مردم و بویژه محرومان وارد آید و با تدابیر اتخاذ شده بسیاری از نیاز‌های مستضعفان و مستمندان تامین می‌گردد.

شجاعی گفت: در روز‌های اخیر به دنبال اجرای این طرح التهابی در بازار به وجود آمد و مردم از کمبود و گرانی برخی کالا‌ها گلایه داشتند، اما با تامین کالا‌های اساسی و فراوانی کالا و ذخیره انبار‌ها و نیز برخورد جدی دولت با محتکران و سوءاستفاده کنندگان بازار شاهد همراهی مردم با دولت در راستای اجرای طرح بودیم.

او گفت: در مبحث مبارزه با تخلفات حوزه اصناف و بازار اهرم‌های فشار و بازدارنده وجود دارد و جرائم و مجازات‌هایی پیش بینی و به تعزیرات حکومتی ابلاغ شده، بنابراین مسیر دولت در راستای اجرای طرح حمایت از مردم و مبارزه با قاچاق و رانت و فساد بوده و همه ارکان دولت و نظام برای موفقیت این طرح به میدان آمده و مردم نیز با مسوولان همراه و همگامند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: دولت سیزدهم با هدف امیدآفرینی و کمک به اجرای عدالت به میدان آمده و شجاعانه در میدان عمل و جهاد با مفسدان مبارزه می‌کند.

به گفته شجاعی در سیستان و بلوچستان از تمام ظرفیت‌ها و توان مردم و تولیدکنندگان برای اجرای موفقیت آمیز طرح بهره گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار