امام جمعه انار گفت:راه علاج وضعیت نامطلوب اقتصادی اجرای اصلاحات اقتصادی است و این اصلاحات با سختی‌هایی همراه است.

 حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تسلیت شهادت امام صادق علیه‌السلام گفت:سبک زندگی امام صادق علیه‌السلام در زندگی و وضعیت معیشتی و اقتصادی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت:راه علاج وضعیت نامطلوب اقتصادی اجرای اصلاحات اقتصادی یا جراحی اقتصادی است، چون این اصلاحات با سختی‌هایی همراه است و دولت سیزدهم وارد این کارزار و این عملیات بزرگ اقتصادی شده و بهترین راه همین اجرای سیره و سبک امام صادق علیه‌السلام است که با تحمل مشکلات ان‌شاءالله اصلاحات اقتصادی انجام شود.

حجت‌الاسلام منتظری به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان اشاره کرد و گفت:فتح خرمشهر درواقع تغییر یک معادله تلخ به یک معادله شیرین بود ،عامل این پیروزی‌ها جهاد، ازخودگذشتگی، عزم راسخ، ابتکار عمل و روح همه این‌ها اخلاص لله و توکل به خدای متعال بود.

به گفته او در شرایط امروز هم با توکل و اخلاص، ازخودگذشتگی، مجاهدت و عزم راسخ باید دنبال ابتکار عمل بود و راه‌های نو را جستجو کرد.

حجت‌الاسلام منتظری می گوید:نمایندگان مجلس بدانند که ایران عزیز جزو کشور‌های مهم و استثنایی دنیا است و شما می‌خواهید چنین کشوری را اداره کنید و این موضوع با توجه به جنگ‌ها، بیماری‌ها و تهدید‌های غذایی، مدیریت کشور بسیار مهم است.

اوگفت:جمهوری اسلامی جدول استکبار جهانی را بر هم زد، چون کشور‌های استکبار جهانی کشور‌ها را به دودسته سلطه‌گر و بله پذیر تقسیم کردند و جمهوری اسلامی که همان مردم‌سالاری دینی است این معادله استکبار را بهم زد و یک حرف نو و جدیدی را مطرح کرده که آن‌ها در صدد مقابله با این نظام هستند.

امام‌جمعه انار گفت:مجلس انقلابی با شعار‌های انقلابی در میان مردم امیدواری ایجاد کرده است.

به گفته او شاخص آلودگی هوا در شهرستان انار خطرناک است لذا همه باید مراقبت و مواظبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار