مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: بر اساس قانون حداقل تاثیر سهمیه ایثارگری از ۲۵ درصد شروع می‌شود و ممکن است تا حداکثر میزان نیز تاثیر داده بشود.

زهرا مظفر گفت: سهمیه ایثارگران بر اساس قانون جامعه ایثارگران در آزمون استخدامی تمامی دستگاه‌ها حداقل از ۲۵ درصد برای خانواده‌های جانبازان، شهدا، آزادگان و فرزندان و وابستگان آن ها شروع می شود. رزمندگانی که به صورت داوطلبانه بالای شش ماه در جبهه حضور داشته اند نیز ۵ درصد سهمیه ایثارگری برایشان در نظر گرفته ایم. 

به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران چون ۲۵ درصد میزان حداقلی است، پس دستگاه ها می‌توانند تا بالاترین میزان ممکن تاثیر را در نظر بگیرند.

زهرا مظفر گفت: بر اساس قانون، آموزش و پرورش نیز محدودیتی دارد؛ اما در آزمون استخدامی بیشترین جذب مربوط به آموزش و پرورش است. در آزمون استخدامی امسال از بین ۴۸ هزار نفر بیش از ۳۸ هزار نفر جذب آموزش و پرورش شده اند که از این ۳۸ هزار نفر بیش از ۱۱ هزار نفر مربوط به سهمیه ایثارگری بوده اند.

به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران شرط استخدام در آموزش و پروش همان مصوبه‌ای است که سازمان اداری و استخدامی ابلاغ می‌کند و به دستگاه‌ها اجازه جذب می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۳۱ ۰۹ تير ۱۴۰۱
سلام وخسته نباشید من خانمی هستم با معلولیت شنوایی که دارای 3درصدازسهمیه دارم که متاسفانه درازمون از سهمیه ام استفاده نشده توسایت به چن جا ارسال نظرنوشتم تا ببینم کجا میشه جواب بگیرم شرمنده وممنون وتشکر .درضمن بنده از گرونی واجاره ای رنج میبرم ومیخوام ازطریق معلم شدنم بتونم استفاده کنم البته به امیدخدا وشماها.دبگه امانم بریده خواشت کمکم کنید شماره پرونده 9586603. درضمن از طریقی اسون جواب ارسال نظرم رو بگین
آخرین اخبار