مدیر عامل بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرایند نام نویسی برای صدور دامدار کارت تا زمانی که کشاورزان و دامداران مراجعه کنند ادامه دارد.

فرح بخش گفت: فرایند نام نویسی برای صدور دامدار کارت، از چند روز گذشته شروع شده و تا زمانی که کشاورزان و دامداران برای ثبت نام مراجعه کنند، این طرح ادامه دارد.

او می گوید: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و حمایت از تولید بخش دام و طیور شعب منتخب بانک کشاورزی استان امروز جمعه ۶ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده پاسخگویی و تشکیل پرونده برای متقاضیان دریافت تسهیلات سرمایه درگردش در قالب دامدار کارت بود.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه تولیدکنندگان روستایی، عشایری دارای واحد‌های متوسط و نسبتا بزرگ می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: تولیدکنندگان گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شیر و آبزیان از طریق استانداری‌ها و سامانه سیتا به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند و بانک هم بر اساس ظرفیت و مبلغ تخصیص داده شده، به آنان تسهیلات پرداخت می‌کند.

فرح بخش از متقاضیان خواست ابتدا درخواست خود را به جهاد کشاورزی ارائه دهند و پس از ثبت مشخصات در سامانه سیتا به بانک مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.