وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد.

شبکه خبری الجزیره نوشت، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی در درگیری نظامیان اشغالگر با فلسطینیان در منطقه «الخضر» واقع در جنوب «بیت لحم» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در ۵ منطقه درگیری فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در نابلس، دست‌کم تا این لحظه ۲۴۱ فلسطینی زخمی شدند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله با صدور بیانیه ای، جنایت جدید صهیونیست‌ها را در به شهادت رساندن یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی وفا از رام الله، در این بیانیه آمده است: جنایت به شهادت رساندن زید محمد سعید غنیم، حلقه جدیدی از سریال جنایت اعدام‌های میدانی است که نظامیان صهیونیست به دستور مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شوند و این نوجوان شهید فلسطینی و سایر شهدای فلسطینی قربانی معیار‌های دوگانه و سیاست یک بام و دو هوای جامعه بین المللی در قبال مسایل حقوق بشری است، موضوعی که سرپوشی برای جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، سرزمین فلسطین و حقوق و آرمان فلسطینیان است.

تشکلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: کابینه افراطی نفتالی بنت (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) مسئول کامل و مستقیم این جنایت است که باید مسئولیت پیامد‌های آن را نیز بر عهده بگیرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین از دبیرکل سازمان ملل متحد نیز خواست نظام حمایت بین المللی از ملت فلسطین را فعال کند.

سه روز پیش صهیونیست‌ها یک نوجوان ۱۶ ساله دیگر را در نابلس به شهادت رساندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار