بهای سوخت در ایالات متحده به رکوردی جدید رسید.

بهای بنزین در آمریکا به بالاترین حد خود رسید.

به نقل از سی ان ان، هم اکنون هر گالن بنزین، ۴ دلار و ۶۰ سنت قیمت دارد. پیش بینی می‌شود که روند افزایش بهای بنزین ادامه داشته باشد. براساس برآوردها در اواخر این هفته، ۴۰ میلیون نفر در آمریکا به مسافرت خواهند رفت.

خبرنگار سی ان ان گزارش داد: ما شاهد میزان فراوان راهبندان خودرو‌ها در بزرگراه‌های بین ایالتی هستیم. اما هزینه مسافرت بسیار بالا رفته است. فصل مسافرت در تابستان نیز در پیش رو است. در حال حاضر هر گالن بنزین، ۴ دلار و ۶۰ سنت قیمت دارد که رقم بسیار بالایی است و این موضوع بر روی بهای دیگر کالا‌ها نیز اثر گذاشته است. این موضوع بر روی بهای مواد غذایی، اقامت در هتل و مسافرت‌های هوایی اثرگذار بوده است. در شهر لس آنجلس بهای هر گالن بنزین به ۶ دلار رسیده است.

بهای بنزین به بالاترین حد خود در فصل تعطیلات از سال ۲۰۱۲ رسیده است. اثرات این موضوع، ماوراء جایگاه‌های عرضه سوخت است. داده‌ها نشان می‌دهند که بهای اقامت در هتل از سال ۲۰۲۱ تا کنون ۴۲ درصد افزایش یافته است. هزینه مسافرت‌های هوایی به میزان شش درصد در مقایسه با سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

«اندرو گراس»، سخنگوی نهاد حمل و نقل آمریکا، گفت: فصل تعطیلات امسال یکی از گران‌ترین فصل تعطیلات در تاریخ آمریکا خواهد بود که تاکنون شاهد آن بوده ایم. پیش بینی می‌شود که بهای بنزین کاهش پیدا نکند و این نگرانی وجود دارد که هزینه سفر با نزدیک شدن به فصل تابستان بیشتر شود. «پاتریک دی هان»، تحلیلگر مسائل انرژی، گفت: تصور نمی‌کنم که بهای سوخت کاهش پیدا کند. همچنان از ظرفیت زیادی برای افزایش در فصل تابستان برخوردار است. خبرنگار سی ان ان گفت: از سال ۲۰۱۲ تا کنون شاهد این مقدار از افزایش بهای سوخت در فصل تعطیلات نبوده ایم.

برچسب ها: آمریکا ، بهای بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار