مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: مشترکان برقی که نسبت به سال گذشته مصرف برق کمتری داشته باشند از پاداش پنج برابری صرفه جویی، بهره‌مند خواهند شد.

خلیل عوض زاده  گفت: بر اساس سیاست‌های تشویقی وزارت نیرو، در صورتی که مشترکان خانگی الگوی مصرف را رعایت کرده و نسبت به سال گذشته مصرف خود را کاهش دهند، به ازای هر کیلووات ساعت، پنج هزار ریال پاداش دریافت کرده که در قبض آنان اعمال خواهد شد.

او گفت: به عنوان مثال اگر مشترکی در خرداد ماه سال گذشته، ۳۰۰ کیلووات مصرف برق داشته و مصرف خرداد ماه امسال آن به ۲۵۰ کیلووات کاهش یابد، ۲۵ هزار تومان پاداش کاهش مصرف به وی تعلق گرفته و قبض برق او رایگان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: اگر کاهش مصرف بیش از این باشد، مشترک بستانکار شده و در دوره‌های بعدی از هزینه قبض او کم خواهد شد.

او گفت: این مشترکان، اگر مصرفشان بیشتر از ۲ برابر الگوی مصرف باشد، ابتدا تذکر گرفته و در مرحله بعدی با اعمال محدودیت مصرف مواجه خواهند شد.

عوض زاده گفت: شهروندان سیستان و بلوچستانی می‌توانند با استفاده از راهکار‌های ساده مدیر مصرف، مانند تنظیم درجه وسایل سرمایشی کولر گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند و استفاده از سایه بان برای کولر آبی، خاموش کردن لامپ اضافه و بهره گیری از نور طبیعی روز، هم مصرف خود را کاهش داده و هم ما را در تأمین برق پایدار یاری کنند.

برچسب ها: توزیع برق ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار