بازگویی واقعیات در جهاد تبیین وظیفه همگان است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در جهاد تبیین همه ما وظیفه داریم به عنوان یک تکلیف ملی و «فرمان ولی و امام» با کار شبانه‌روزی واقعیت‌ها را برای مردم بازگو کنیم.

رحمدل بامری در نشست با فعالان فضای مجازی استان گفت: امروز فضای مجازی یک ظرفیت و فرصت است که اگر به موقع و درست از این ظرفیت استفاده نشود، دشمن با برنامه ریزی حساب شده با مدیریت افکار عمومی علیه دولت و نظام فضاسازی و سیاه نمایی می کند.

او گفت: وظیفه یکایک ما آگاهی‌بخشی بر پایه صداقت، شفاف سازی و امیدآفرینی به مردم است؛ خدمات بی‌نظیری در همه حوزه ها انجام شده که باید برای مردم تبیین شود و ضرورت دارد هم خدمات و هم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان بویژه وحدت عملی موجود بازگو شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه عده‌ای برخی آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر، ناامنی و مشکلات را به استان ما نسبت می دهند در صورتی که اینگونه نیست و ظرفیت های این استان به ویژه ظرفیت نیروی انسانی و وحدت در حوزه های مختلف بی‌نظیر است.

او گفت: مسوولیت فرصت خدمتی است که همین مردم به برکت خون پاک شهدا برای ما فراهم کردند و برای هر صندلی مسوولیتی؛ دهها شهید جان پاکشان را نثار کردند، بنابراین ما مسوولان وظیفه داریم با نقدپذیری در مقابل مطالبه‌گری مردم پاسخگو باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار