کم درآمدها چگونه جزو دهک دهم شدند؟

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: کل درآمد سرپرست خانوار دهک دهم با افرادی که پرونده یارانه خود را جدا نکردند، تخمین زده شده است.

حجت‌الله عبدالملکی گفت: ۹۰ درصد مردم ایران یارانه دریافت خواهند کرد. تمام افرادی که جزو ۹۰ درصد هستند و هنوز یارانه نگرفته‌اند مشمول دریافت یارانه خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دو گروه تا الان یارانه دریافت نکردند؛ گروه اول تعداد ۷ میلیون نفر هستند که اصلا پرونده یارانه نداشتند وگروه دوم دهک دهمی‌ها هستند. 

به گفته او فرزندان گروه دوم بزرگ شدند و در حال حاضر یا درآمد جداگانه دارند یا خانواده مستقلی تشکیل داده‌اند. 

وزیر تعاون گفت: این افراد پرونده یارانه خود را جدا نکردند و باعث شدند کل درآمد سرپرست خانوار بالا تخمین زده شود و جزو دهک دهم قرار گیرند.

او گفت: یک ماه فرصت داریم تا اطلاعات افرادی که جزو دهک دهم قرار گرفتند و اعتراض دارند را بررسی کنیم تا درصورت درست بودن اعتراض، امکان برداشت مبلغ یارانه برای آن‌ها فراهم شود.

تا چند روز دیگر امکان ارسال پیامک سامانه حمایت فعال می‌شود تا افرادی که درخواست تجدید نظر دارند، شناسنامه اقتصادی خود را بررسی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
خداوند ظالمین به حقوق مردم را لعنت کند که به بهانه های واهی یارانه را قطع کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
این چه مدل محاسبه کردنه آخه ! من خودم تمام خریدای خواهرو مادرمو انجام میدم پولشو واریز میکنن برای من و من خرید میکنم براشون، الان چطور معلوم میشه من حساب بانکی و خریدم بیشتره آخه برای ۳ خانواده خرید انجام میدمو اقساطشونو پرداخت میکنم تقصیرمن چیه ؟! آیا به خانواده کمک نکنم ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
و این سوال هم هست .... پر درامدها و صاحبان چندین ملک و گرفتن ارزهای مفت به جهت تحصیل فرزند در امریکا درحالیکه بورس دانشگاه را هم داشت و کل خانداده شاغل و با حقوقهای خوب و .... خیلی از این بیشترها .... اما بررسی نشده ..
قرار نبود یارانه به مستحقش برسد . که خان و خان زاده با روستایی همین ده یک یارانه میگیرند .. و از امثل متروپلی ها مگر کمند ؟.
لابد میگید خان نداریم .. به کنه مساله بروید انان که احتیاجات مردم را قاچاق کردند و یارانهمیلیونها نفر را در یک چرکت به جیب زدن خان نیستند ..و
منظور عدالت است نه مخالفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
مبارکهههههههههههههههههههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
چرابا بی دقتی باعث تشویش اذهان عمومی میشوند؟ من فقط یه کارگرم با یه درامد اما قطع شده!!!!
پیامکی هم ک اومده فقط واسه یه ماهه
آخرین اخبار