مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد

افزایش ۴۲ درصدی جابجایی مسافر در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از افزایش ۴۲ درصدی میزان جابجایی مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

نورالله دلخواه با اشاره به آمار سفر و مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال تاکنون) گفت: از اول فروردین ماه تا کنون ۱۵۵ هزار و ۴۱۰ مسافر با ۲۵ هزار و ۸۴۶ سفر جاجا شده‌اند.

او گفت: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام به تردد وسایل نقلیه هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، تردد جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی بین استانی ایلام ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

دلخواه ادامه داد: در این مدت (فرودین و اردیبهشت ماه) هفت میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۰۱ وسیله نقلیه در جاده‌های استان تردد کرده اند.

او گفت: همچنین در این بازه زمانی ۲ ماهه ۸۳۷ هزار و ۳۳۲ وسیله نقلیه سنگین در محور‌های ارتباطی استان ایلام تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور‌های ایلام - چوار با ۴۶۶ هزار و ۴۵۱ تردد و مسیر ایوان به اسلام آباد غرب با ۳۸۵ هزار و ۲۹۲ مورد تردد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار