رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

دشمن توان آرام نشستن در برابر سرود «سلام فرمانده» را ندارد

عزیزالله سیفی گفت: سرود «سلام فرمانده» انتظار فرج در میان دهه‌نودی‌ها را به دشمن نشان داد.

رئیس شورای شهر یزد گفت:  ارتباطی که این سرود توانست با مردم پیدا کند بسیار ارزشمند بود و توانست افراد زیادی را به خود جذب کند.

به گفته سیفی دشمن زمانی که می‌بیند دهه نودی‌های ما هم به دنبال ظهور حضرت مهدی (عج) و مهدویت هستند نمی‌تواند آرام بنشیند و تمام تلاش خود را برای تخریب این اقدام انجام می‌دهند.

او می‌گوید: این حرکت به قدری زیبا، حماسی و گسترده در بین مردم درحال انجام است که خود دشمن هم نتوانست به این عظمت اقرار نکند و به هیچ عنوان از دشمن انتظار نمی‌رود که غیر از دشمنی عمل کند، ولی اینکه برخی افراد در داخل کشور اقدام به مخالفت با آن کنند عجیب است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اینکه بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و با عظمت خاصی سرود « سلام فرمانده » را بخوانند بسیار ارزشمند بود، ولی اینکه در داخل کشور این کار را تخریب کنند در واقع همراهی با دشمن است.

سیفی گفت: ضمن انتقاد از افرادی که ناآگانه در حال انجام این کار است، هر کس و هر جریانی که این حرکت را به صورت عامدانه و از روی دشمنی دنبال می‌کند را محکوم می‌کنیم و این حرکت بسیار ارزشمند که شاهد اجرای آن هستیم تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد.

او می‌گوید: امروز این برنامه در یزد انجام می‌شود و انشاالله این حرکت بزرگ و شکوهمند با حضور بسیار خوب مردم و دهه نودی‌ها برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.