صنایع مشکل دار در شهرک‌های صنعتی قزوین پایش می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: صنایع مشکل دار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شناسایی و به شکل مستمر پایش می‌شوند

رضا صفاری در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) گفت: صنایع مشکل دار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شناسایی و به شکل مستمر پایش می‌شوند تا در کم‌ترین زمان به مشکل آن‌ها رسیدگی شود.

 پس از شناسایی و پایش مشکلات صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، نشستی با حضور دستگاه‌های مختلف اعم از شرکت‌های خدمات رسان (آب، برق و گاز)، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌ها و سایر دستگاه‌های ذیربط برای بررسی و حل مشکلات برگزار می‌شود.

 از ظرفیت کارگروه‌های تعریف شده ذیل قانون مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز برای حل مشکلات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین استفاده می‌کنیم.

 در کنار رسیدگی به مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی بهره بردار برای تسریع در تکمیل و بهره برداری طرح‌های در دست اجرا نیز کارگروهی تشکیل شده که این موضوع را برای رفع موانع پیشبرد اجرای طرح‌های تولیدی پایش و رسیدگی می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با تاکید بر تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به تحقق شعار سال و پشتیبانی از تولید، گفت: امروز اولویت اساسی کشور تولید است و این مساله را مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید و تکرار کرده اند بنابراین نباید اجازه دهیم مشکلات پیش روی صنایع مانع تولید شود.

وی با اشاره به وجود حدود ۲۰۰ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان قزوین، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بتوان بخش زیادی از این واحد‌ها را ظرف ۲ سال به چرخه تولید بازگرداند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار