مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در جلسه‌ای که در حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، مقرر شد که مرداد یا قبل از آن تکلیف پاداش پایان خدمت بازنشستگان مشخص و بخش عمده‌ای از آن پرداخت شود.

محمدرضا ابراهیمی گفت: بازنشستگان فرهنگی انسان‌سازان مو سپیدی هستند که عمر شریف خود را صرف فرایند تعلیم و تربیت کرده‌اند.

او گفت: تلاش ما این است که جلسات با اعضای کانون پیشکسوتان به صورت مستمر ادامه داشته باشد چرا که شأن و منزلت معلم اقتضا می‌کند که مطالباتش در مسیر فرهنگ باشد.


ابراهیمی با بیان اینکه بسیاری از دغدغه‌های بازنشستگان را می‌دانیم، می‌گوید: آن چیزی که در مجموعه استان بتوانیم برای بازنشستگان آموزش و پرورش انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد چرا که آن‌ها جزو حق‌داران در عرصه تعلیم و تربیت هستند و تکریم بازنشسته وظیفه شرعی و قانونی و اخلاقی ماست و مسیری که شما پیموده‌اید، همه ما نیز به این کسوت خواهیم رسید.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان می‌گوید: اگر به نومعلمان امروز افق بازنشستگی به درستی نشان داده شود، این مهم در نوع تدریس، برخورد و معلمی او تأثیر دارد و مطالبات انباشته شده باید پیگیری شود.


او گفت: در خصوص بحث پاداش پایان خدمت فرهنگیان، در جلسه‌ای که در حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، مقرر شد که مرداد یا قبل از آن تکلیف پاداش پایان خدمت بازنشستگان مشخص و بخش عمده‌ای از آن پرداخت شود و در خصوص حق‌التدریس نیز قرار وزارت‌خانه بر این نیست که این موضوع انباشت شود و بنابراین است که این حق‌التدریس‌ها با حقوق ماهانه پرداخت شود.

به گفته 
ابراهیمی: در حال حاضر حق‌التدریس ۳ ماه پرداخت نشده و طبق آخرین قولی که داده شده این موضوع تا پایان خردادماه عملیاتی خواهد شد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص بیمه تکمیلی معتقد است: پس از تشکیل کارگروهی در وزارتخانه از همان ابتدا، مقرر شده بیمه‌ای شبیه بیمه طلایی سابق هم برای شاغلان و هم برای بازنشستگان آموزش و پرورش فعال شود که در این راستا نیاز است تفاهم‌نامه‌ای میان صندوق بازنشستگی و وزارت آموزش و پرورش فعال شود.

او گفت: در تلاش هستیم تا خدمات ورزشی که در اختیار آموزش و پرورش استان قرار دارد را با تخفیف ویژه در اختیار بازنشستگان  فرهنگی قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
من باز نشسته هستم از ناچاری رفتم راننده ماشین وانت شدم بعد از سی سال خدمت صادقانه تازه شدم راننده هر کس می خواد معلم بشه اول راه هست این کار را با آینده خودش نکند از الان کار خوبی انتخاب کنید که آینده تامین باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام تو‌را خدا پاداش معلمان ۱۴۰۰ را زودتر ویک‌جا پرداخت کنید من برای عمل چشم‌دخترم به ابن پول نیاز دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام تو‌را خدا پاداش معلمان ۱۴۰۰ را زودتر ویک‌جا پرداخت کنید من برای عمل چشم‌دخترم به ابن پول نیاز دا م
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام تو‌را خدا پاداش معلمان ۱۴۰۰ را زودتر ویک‌جا پرداخت کنید من برای عمل چشم‌دخترم به ابن پول نیاز دا م
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
چی شد دولت چهارصد هزار میلیارد ارز ۴۲۰۰ را یک هفته آیی قطع کرد و اجرا کرده به حساب خانوار ها زد

چهارصد هزار میلیارد تومان یک هفته کرد دویست هزار میلیارد و احراه هم کرد نه نیاز به قانون مجلس داشت نه نیاز به قانون کمیسیون. نه نیاز به تصویب در هیت دولت نه نیاز به یک فوریتی. و دو فوریتی مجلس .نه نیاز به اجازه شورای نگهبان ،نه نیاز به اجازه از سازمان برنامه بودجه نه نیاز به دیوان محاسبات نه نیاز به تصویب هیت دولت
اما برای رتبه بندی هزار بار کمیسیون مجلس دولت
این یعنی نمی‌خواد کار انجام بشه. اما اولی باید جهادی انجام شود فورا سریع دومی غیر جهادی و لاک پشت واز در درگیر کاغذ بازی در کنیسیونها. دولت و شورای نگهبان
آخرین اخبار