دعوت فدراسیون والیبال کانادا از تیم ملی بانوان ایران

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان از دعوت کانادا از تیم ملی والیبال بانوان خبر داد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم تقدیر از بزرگان والیبال کشور گفت: معمولا چنین است که در یک مسابقه جهانی مانند المپیک، نگاه‌ها چنین است که ورزشکاری قهرمان شده و مدالی کسب کرده است و از زحمات او تقدیر می‌شود، اما باید توجه داشت که برای رسیدن به این قهرمانی نیاز به حضور و وجود مدیران شایسته‌ای است که شرایط لازم را برای دستیابی به این مورد فراهم کنند.

داورزنی: کانادا از تیم والیبال بانوان کشورمان دعوت کرده است

در حال حاضر فدراسیون والیبال کانادا از تیم ملی بانوان کشورمان دعوت کرده و هزینه‌های این سفر را بخش خصوصی در کانادا تامین می‌کند، نباید اجازه دهیم مسیر ورزش به سمت دیگری برود و درگیر مسائل سیاسی شود. متاسفانه عده‌ای سعی کردند با شعار وطن پرستی مانع برگزاری یک بازی دوستانه، اما ضروری شوند که با بی‌تدبیری کشور کانادا به خواسته خود رسیدند. ورزش به عنوان زبان مشترک ملت‌ها نباید تبدیل به ابزاری برای رسیدن به اهداف سیاسی شود، این ظلمی است که دارد اتفاق می‌افتد. 

مطابق توافق انجام شده میان فدراسیون فوتبال ایران و کانادا، قرار بود در ۱۶ خرداد ماه دیداری دوستانه میان تیم‌های ملی دو کشور برگزار شود که این دیدار به طور یک جانبه از سوی کشور کانادا لغو شد که  بر اساس گفته‌ها دلایل سیاسی باعث لغو این مسابقه شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
بی جا می کنید بروید.با تیمی که تایید حکم نخست وزیریش با ملکه استعمار پیر است واز خودش استقلال ندارد بازی کردن یعنی چی نه نه نه نه نه به کانادا آقای داور زنی پیشنهاد می کنم جنین کاری نباید انجام بشود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
رو و برم شما هم مثل خودشان باید برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
نباید برن اصلا معنی نداره اره اگه چهار پنج ماه دیگه بود حرفی نبود ولی از بی احترامی کانادایی ها و مردم به اصطلاح ایرانی که فکر می کنن ایرانیین هنوز چند روز نگذشته می خوان برن چیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
والیبال بانوان هم مثل فوتبال می شود خفت یکبار بسه بفهمید....
آخرین اخبار