استاندار مازندران گفت: مجتمع ساحلی نفت محمودآباد به تعهداتی که داده بود عمل نکرده است.

حسینی پور در جریان بازدید از این مجتمع گفت: مقرر شده بود استخر این مجتمع که در محدوده ۶۰ متری حریم ساحلی قرار دارد بجای تخریب، بازسازی و برای شنا در اختیار بانوان قرار بگیرد که این اتفاق نیفتاد.

به گفته استاندار مازندران رستوران شرکت نفت نیز باید برای استفاده عموم آزاد می‌شد و با توجه به اینکه شرکت نفت به تعهدات خود عمل نکرده است شهرداری از امروز باید کار را دست بگیرد و با قید فوریت اینجا را برای استفاده مردم آماده کند.

شرکت ملی نفت مجتمع تفریحی - ورزشی نفت محمودآباد به مساحت ۲۵۰ هکتار را سال ۱۳۳۹ خریداری و از سال ۱۳۴۵ ساخت برج و اقامتگاه‌های مدرن را آغاز کرد

این مجموعه با ۵۰۹ واحد اقامتی در قالب برج و ویلا، چهار رستوران، فضا‌های ورزشی، کتابخانه، کافی نت و سرزمین بازی سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی بهره برداری شد.

بعد از دستور فوری رییس جمهور مبنی بر عقب نشینی دستگاه‌های دولتی از حریم ۶۰ متری ساحل، مسوولان مجتمع نفت محمودآباد اعلام کردند که شهریور ماه پارسال حریم دریا را پس دادند و فقط بخشی از استخر آن در حریم دریا باقی مانده است که بر اساس قانون باید تخریب می‌شد اما به دلیل هزینه‌هایی که برای ساخت آن شده بود در ششم اسفند ماه پارسال تصمیم گرفته شد این استخر برای استفاده بانوان آزاد شود و در اختیار همه قرار بگیرد که این اتفاق نیفتاد

استاندار مازندران از فنس کشی ساحل در این منطقه نیز انتقاد کرد و گفت: فنس‌ها باید جمع آوری شوند تا رستوران شرکت نفت برای استفاده عموم در اختیار گردشگران و اهالی منطقه قرار بگیرد.

او گفت: در بحث آزادسازی سواحل برای مجتمع نفت با ارفاق رفتار کردیم و مسئولان مجتمع نیز قول دادند و قبول کردند که همکاری کنند و این سرویس را خودشان به مردم بدهند که این اتفاق نیفتاد به همین دلیل مسئولیت آن به شهرداری سپرده خواهد شد.

به گفته حسینی پور‌ این ساحل با داشتن بهترین امکانات باید بهترین مرکز برای سرویس دهی به مردم و منطقه ویژه ساحلی برای محمودآباد شود.

استاندار به شهردار محمودآباد که در این بازدید حضور داشت گفت: فنس را جمع آوری کنید و  ساحل و رستوران را تحویل بگیرید اینجا باید در اختیار مردم قرار بگیرد و زود انجام دهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.