دانشگاه آزاد گام دوم انقلاب را عملیاتی می کند

رییس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه در گام دوم انقلاب به دنبال تضمین آینده جوانان است و لذا دانشگاه کارآفرین را محقق می کنیم.

محمدمهدی طهرانچی، در مراسم افتتاحیه رویداد عصر امید گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی میلیون‌ها تحصیل کرده و ایجاد واحد‌های متعدد را گام نخست دانشگاه آزاد دانستند و  با تحسین گام نخست، گام دوم را نیز تبیین کردند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد، این دانشگاه در گام دوم نگاه گسترده‌تر و جدی‌تر به مردم خواهد داشت و آنچه را مردم می‌خواهند دنبال می‌کند.

طهرانچی گفت: با توجه به تعداد شرکت کنندگان کنکور مردم امروز از ما دیگر مدرک نمی‌خواهند بلکه تضمین آینده جوانان را می‌خواهند، دانشگاه باید جامعه را درک کند و بر مبنای آن گام بردارد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خدا را شاکریم که با مشارکت اعضای هیئت علمی برجسته، دانشجویان و کارکنان امروز عصر امید را رقم می‌زنیم. این رویداد نشان می‌دهد که دانشگاه می‌خواهد گام دوم را به صورت جدی عملیاتی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نکردند و حالا فارغ‌التحصیل شدیم، ظاهرا فریب و تبلیغی برای جذب بیشتر دانشجو بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
متاسفانه برخی از حکمرانان و مسئولان کشوری در زمین روسای دانشگاه آزاد وارد شده و بازی میکنند تا سوپاپ اطمینان روسای دانشگاه آزاد باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
مدیران دانشگاه آزاد تلاش میکنند با گردهم آوردن این هزار نفر ، کسب و کار آنان را به نام خود تمام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
امروز رفتم مصلای تهران تا از نزدیک نمایشگاه دانشگاه آزاد را ببینم
بسیاری از شرکتها مانند گل گهر و کفش ملی و................اصلا ارتباطی به دانشگاه آزاد ندارند و دانشگاه آزاد بعنوان یک متولی و برگزارکننده ! نمایشگاه مانند شرکت نمایشگاههای کشور از آنان اجاره گرفته و غرفه واگذار کرده است و از نام آنان برای خود نمدی دوخته است !
شش ملیون فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی و یک ملیون دانشجو و 26 هزار استاد به اندازه یک دانشگاه صنعتی شریف نوآوری و شرکت دانش بنیان ندارد ؟ ولی چقدر هیاهو دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد اسلامی ، متروپل دیگری است که با عدم رعایت استانداردها و با تبانی با برخی مسئولان ذیربط ، ریزش خواهد کرد و کشور را درگیر فاجعه میکند ومحمد مهدی طهرانچی رییس هلدینگ دانشگاه آزاد ، عبدالباقی صحنه آموزش عالی کشور است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد اسلامی : متروپل دانشگاههای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
مملکتو پر کرده از مدرک دارای بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد = کارخانه چاپ مدرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
فقط مونده بود مشکلات مملکتو تو حل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد الان خودش مشکله مملکت شده و نمیدونند جکارش کنند با این همه دانشجو و کارمند و استاد و مدیر بیکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
لطفا گام دوم افزایش حقوق و مزایا رو عملیاتی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هفته پیش گفت: هدف تامین مالی هزار میلیارد تومانی برای شرکت‌کنندگان در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی با انعقاد تفاهم‌نامه با ۴ صندوق پژوهش و فناوری محقق شد.
الان چرا از این 4 صندوق و هزار ملیاردتومان خبری نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
مدیران دانشگاه آزاد تلاش میکنند با گردهم آوردن این هزار نفر ، کسب و کار آنان را به نام خود تمام کنند وگرنه کلاسهای دانشجویان هنوز حضوری تشکیل نمیشود یا رییس واحد تهران مرکزی بدلیل مشغله فراوان در دانشگاه شهید بهشتی بسیاری از اوقات در محل کار خود حضور ندارد ، اونوقت چگونه انتظار ایده سازی و حمایت از کسب و کار دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
این رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و رویداد عصر امید ماجرای انحرافی است برای تحت تاثیر قرار دادن افزایش حقوق کارکنان و اساتید این دانشگاه که بسختی در حال گذران زتدگی هستند!
Iran (Islamic Republic of)
جفره
۲۱:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
چندین سوال مهم ایجاد شده است : اینکه " هزار نفر از فعالان و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، علوم انسانی، علوم مهندسی، علوم پزشکی و صنایع خلاق و هزار مورد از کسب و کارهای نوپا و ایده‌های منطبق بر نیازهای کشور نیز در این رویداد حاضر هستند" چه ربطی به دانشگاه آزاد دارد ؟ آیا دانشگاه آزاد هزار کسب وکار نوپا راه اندازی کرده است ؟ چندمورد را نام ببرد آیا دانشگاه آزاد هزار نفر را مورد حمایت قرار داده تا در حوزه های مختلف فعال شوند چند نفر را نامم ببرد آیا دانشگاه آزاد شهریه هزار نفر که دانشجوی این دانشگاه بوده و کسب و کار نوپا راه اندازی کرده اند را ماهش داده چند نفر را نام ببرد آیا دانشگاه آزاد از ایده های دانشجویانش حمایت مالی کرده چندمورد را نام ببرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
این روزها اخبار فیک بسیار از دانشگاه آزاد منتشر میشود مانند خبر مربوط به معاون دانشجویی-فرهنگی دانشگاه آزاد ارومیه که ادعا کرده بود در هوایی که به نظر بارانی می رسید برای دانشجوی معلول سی پی که با محدودیت های حرکتی روبرو است چتر گرفته تا خیس نشود اما بعد فیلمی از گلایه و تکذیب همان دانشجو منتشر شد.گویا آن لحظه اصلاً بارانی در کار نبوده است. ماجرا، یک شوی فیک نوعدوستی بیش نبوده است. انتشار این اخبار فیک به ریشه های امید و اعتماد اجتماعی ما ضربه زده است.
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جفره
۰۴:۲۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
نمونه دیگری از اخبار فیک از دانشگاه آزاد اسلامی :
ساخت هلیکوپتر سبک ۲ نفره با موتور پراید توسط نخبه ایرانی!
رضا قهرمانی یکی از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در حاشیه رویداد ملی گام دوم گفت: بنده اهل شهرستان ملکان و روستای پرچین‌بلاغ یک فروند هلیکوپتر دو نقره با هزینه شخصی 100 میلیون تومان را در طی دو سال ساخته‌ام. وی گفت: این هلیکوپتر با امکانات کم و حداقلی ساخته شده است. بدنه این هلیکوپتر از جنس فایبرگلاس و وزن آن 450 کیلوگرم است. ابعاد این هلیکوپتر 5 در 2 متر است و موتور آن، موتور پراید است! موتور اصلی این هلیکوپترها، موتور توربو است که بنده قادر به تهیه آن نبودم. قهرمانی گفت: این هلیکوپتر به صورت کامل روشن شده و سابقه برخاستن و پرواز تا ارتفاع 1 تا 2 متری را داشته است اما هنوز دچار ایراداتی بوده و نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد اسلامی بشدت با مشکلات عدیده ای روبروست. در فضای مجازی کارکنان و اساتید از کاهش قدرت خرید و کم بودن حقوق دنبال راههای اعتراضی هستند. بنظر میرسد ابتدا باید برای مشکلات فعلی دانشگاه آزاد چاره اندیشی کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
واحد تهران مرکزی پر شده از مدیران بازنشسته ای که چند سالی است پستهای مدیریتی این واحد را پرکرده اند و با دریافت حقوق و مزایای متنوع ، ایجاد نارضایتی میکنند . رییس واحد تهران مرکزی هم سید محمود آقامیری هم زمان رییس دانشکده هسته ای دانشگاه شهید بهشتی و چندین شرکت دیگر است که فرصت ندارد و همه امور رو به رییس حوزه ریاست خودش واگذار کرده که او هم از بیرون دانشگاه آزاد آمده و باند دوستان و رفقای خودش رو با خودش آورده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
وزارت علوم رسما اعلام کرذده که به صاحب ایده کمک می‌کند تا ایده به پدیده تبدیل شده و ۶ مرحله از مراحل ۹ گانه رشد را گذرانده و شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی شود از این مرحله به بعد، امور حمایتی بر عهده معاونت علمی قرار می‌گیرد.
اما دانشگاه آزاد صرفنظر از مصاحبه های پوپولیستی ، هنوز دقیق نمیداند چگونه میخواهد حمایت کند ؟ برگزاری نمایشگاه و اجاره غرفه ها که حضوری برای سرمایه گذاران ندارد از ابتدا مشخص است فقط منجر به امضای تفاهم نامه های صوری خواهد شد .
تفاهم نامه هایی که مدیران دانشگاه آزاد از 5 سال پیش تاکنون دهها توع مختلف از آن را امضا کرده اند که هیچ نفعی برای ایده پردازان نداشته و فقط تبلیغ رسانه ای داشته است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
در چند هفته گذشته، شاهد انتقادات و نقد و نظرهای بسیاری در این زمینه بوده‌ایم که برخی اعداد و ارقام اعلامی توسط مسئولان دانشگاه آزاد را به چالش کشیده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
دروغ استخوان نیست که در گلو گیر کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
چرا درباره دریافت امکانات و وامهای کلان سهامداران و اعضای هیات مدیره صندوق پژوهش و نوآوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی شفاف سازی نمیکنه :
دانشگاه آزاد اسلامی 94% روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات دانشگاه
شرکت توسعه آزاد پاسارگاد5% مجید مشکینی معاون پیشین اداری مالی دانشگاه
شرکت نگین بذر دانش1% پیام نجفی رییس واحد خوراسگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
آنقدر دهقانی دریک ماه گذشته توسط دانشگاه آزاد مصاحبه کرد و رسانه ای شد تا به هدفش برسد .
طهرانچی از دانشگاه شهید بهشتی و از دانشگاه آزاد حقوق میگیرد.
آقامیری از دانشگاه شهید بهشتی و از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و از دبیرخانه استان تهران حقوق میگیرد (حقوق از سه امور مالی )
دهقانی فیروزآبادی از دانشگاه صنعتی شریف حقوق میگیرد و از دانشگاه آزاد هم حقوق میگیرد.
بقیه مدیران وارداتی هم همینطور .
بترسید آه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد دامن شما را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
به شعور مردم توهین نکنید .
آیا گام دوم انقلاب با اینهاست ؟
دستکش ضد سرماخوردگی
طرحی برای آموزش پیشگیری و مراقبت از زخم پای دیابت
ساخت میکروسکوپ‌های دو منظوره با قابلیت تصویربرداری آنلاین برای نخستین بار در دنیا
سیستم آفت یاب هوشمند................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
آیا برپایی نمایشگاه برای شرکتهای دانش بنیان و اجاره غرفه ها ، وظیفه دانشگاه آزاد است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
آیا تمامی شرکتهای دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه مخصوصا اون 11 شرکت دانش بنیان در پاویون رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند وابسته به دانشگاه آزاد هستند ؟ خیر
این شرکتها ربطی به فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه آزاد ندارند بلکه با پرداخت هزینه به دانشگاه آزاد و اجاره غرفه در این رویداد شرکت کرده اند تا روسای دانشگاه آزاد از این شرکتها برای خویش ، تبلیغات رسانه ای درست کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
مردم از دانشگاه آزاد ، کاهش شهریه ها و افزایش کیفیت و مهارت و جلوگیری از تبلیغات فیک میخواهند .
مردم سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران در دانشگاه آزاد را میخواهند .
آخرین اخبار