ساختمان شهرداری در عملیات آزادسازی حریم ابهررود تخریب شد

فرماندار ابهر گفت: ساختمان متعلق به شهرداری ابهر در جریان آزادسازی حریم رودخانه ابهر رود تخریب شد.

ذوالقدر گفت: در راستای آزادسازی حریم ابهررود یکی از اقداماتی که عملیاتی شد، بحث تخریب ساختمان متعلق به شهرداری ابهر در این حریم بود.

او می گوید: همه اقدامات به صورت قانونی و کارشناسی شده انجام می‌شود و در همین راستا تخریب ساختمان شهرداری ابهر نیز که در حریم ابهر رود قرار داشت، با دستور قضائی انجام شد.

فرماندار ابهر گفت: معتقدیم در راستای آزادسازی حریم ابهررود، همه بنا‌هایی که به صورت غیرمجاز ساخته شده باید تخریب شود و این بدان معنی است که نگاه ما به این نوع تخریب‌ها نگاه دولتی نیست، به همین خاطر تخریب ساختمان شهرداری نیز در همین راستا انجام شد.

ذوالقدر می گوید: برای شروع کار و انجام عملیات آزادسازی حریم ابهررود به معنای واقعی، تلاش کردیم که این آزادسازی از ساختمان‌ها و بنا‌هایی که متعلق به دستگاه‌ها است، آغاز شود و تخریب ساختمان‌ها و بنا‌های غیرمجاز در حریم ابهررود در نوبت قرار داشته و به ترتیب انجام خواهد شد.

او گفت: این آزادسازی بدون هیچ‌گونه اغماضی انجام خواهد شد و با توجه به آسیبی که این نوع ساخت و ساز‌ها به بستر و حریک رودخانه وارد می‌کند، برخورد شدیدی با این نوع ساخت و ساز‌ها خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.