سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: سرود زیبا و انقلابی سلام فرمانده تداعی کننده فرهنگ، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است که اتصال بین نسلی را نیز برقرار می‌کند.

امیر قادری در آیین همخوانی سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی مهاباد گفت: یکی از راه‌های انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی است و در این بین سرود سلام فرمانده بازتاب قابل توجهی در بین نوجوانان و جوانان داشته است.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: امروز به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر باید نسل جوان را در بستر‌های مختلف با ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا کرد.

در این برنامه که با استفبال فراوان دهه نود و هشتادی همراه بود برنامه‌های متنوع فرهنگی و حماسی اجرا شد و نونهالان در حالی که در دست خود پرچم جمهوری اسلامی و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سردار سیلمانی در دست داشتند سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای «ابوذر روحی» و به تهیه کنندگی حجت‌السلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که مورد توجه قرار گرفت و این روز‌ها بار‌ها در شبکه‌های مختلف با ویدیو‌های حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.