سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با راه اندازی موسسه خیریه درمانی رازی بیرجند، همراه سرای این مجموعه نیز افتتاح خواهد شد.

موسوی میرزایی در انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسان موسسه خیریه درمانی رازی گفت: خیریه درمانی رازی بیرجند برای ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و تأمین نیاز‌های دارویی، درمانی و حمایتی با مشارکت خیران راه اندازی خواهد شد.

او گفت: فعال کردن همراه سرا ویژه خانواده‌های بیماران  از دیگر برنامه‌ها است.

موسوی میرزایی از  ساخت آزمایشگاه بیمارستان رازی با مشارکت خیران خبرداد و گفت: تاکنون برای ساخت این آزمایشگاه، ۶ میلیارد تومان از سوی خیران اعتبار تأمین شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: انجام آزمایش بخشی از زندگی مردم شده و هزینه انجام آزمایشات در مراکز خصوصی بسیار سنگین است و ما با راه اندازی آزمایشگاه جامع بیمارستان رازی بیرجند، قصد داریم از مشکلات و دغدغه مردم در این زمینه کم کنیم.

حجت الاسلام نسایی زهان دادستان عمومی و انقلاب خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: فقر و نداری بیشترین عامل زندانی شدن است و نتیجه فقر قاچاق فروشی و ماحصل بیکاری، خلافکاری است.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی کمترین آمار سرقت در کشور را دارد گفت: در عین اینکه مردم فقیرند، عزت و وجدان آنان اجازه نمی‌دهد دست به سرقت بزنند.

حجت السلام نسایی زهان از خیران خواست تا برای احداث و راه اندازی  آزمایشگاه بیمارستان رازی مشارکت بیشتری  کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان جنوبی گفت: ساخت همراه سرا برای همراهی بیماری که سرپناهی ندارد و دغدغه درد بیمار خود را دارد، باقیات صالحاتی است که خیرین از خود برجا می‌گذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار