مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز از برگزاری ویژه برنامه شبانگاه داغ محیط زیستی، ازسوی دبیرخانه احیای تالاب‌های استان فارس خبر داد.

فخرالدین افضلی گفت: شبانگاه داغ محیط زیستی، نام پنل‌هایی است که مرکب از استادان، صاحبان‌نظران فن محیط زیست با موضوعات داغ محیط‌زیستی ایران و جهان که از سرتاسر کشور دور هم جمع شده‌اند و در کنار «جشنواره ملی استارتاپ محیط زیستی حرفه‌ی سبز» از سوی دبیرخانه احیای تالاب‌های استان فارس برگزار می‌گردد.

مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز ضمن دعوت از عموم افراد برای شرکت در این برنامه‌ها، گفت: این سلسله برنامه‌های شامگاهی که از ۹ خرداد تا ۲۱ تیرماه ترتیب یافته است، هرشب ساعت ۲۲، به‌صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد شرکت برای عموم آزاد و رایگان است و در صورت تمایل شرکت‌کنندگان، گواهی معتبر نیز صادر می‌گردد.

به‌گفته او، سخنرانان این برنامه‌های شبانگاهی ۵۲ نفر هستند که در قالب پنل‌های چندنفره و جذاب برنامه‌ریزی شده است. به‌منظور تشویق شرکت‌کنندگان نیز، جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است که در چارچوب تبین مفاهیم محیط زیستی تعلق خواهد گرفت.

افضلی گفت: در کنار جشنواره ملی استارتاپ محیط زیستی حرفه‌ی سبز، کارگاه‌های کسب‌وکار نیز با همکاری دفتر نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز هر روز به‌صورت آنلاین به‌مدت ۳ هفته برگزار خواهد شد و مهارت‌های لازم کسب‌وکار در اختیار شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان و اعضای استارتاپی شرکت‌کننده قرار خواهد گرفت در این بخش نیز صدور گواهی معادل حداقل ۲۰ ساعت دوره‌ی کارآموزی و کارورزی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، جشنواره‌ی ملی محیط زیستی حرفه‌ی سبز از اسفندماه ۱۴۰۰ شروع به ثبت نام نموده و برنامه‌ها و کارگاه‌های آن از ۷ خرداد تا ۶ مرداد ۱۴۰۱ طبق برنامه‌ی زمانبندی اعلام شده در سایت، با راهکار ارائه شده برای حضور، ازسوی دانشگاه شیراز و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان فارس ادامه دارد.

ثبت‌نام ایده‌های استارتاپی نیز که بخش اصلی این جشنواره است، تا ۱۰ تیرماه تمدید شده و علاقه‌مندان به شرکت در استارتاپ محیط زیستی که تسهیلات متنوعی ازجمله جایزه ۱۵ میلیون تومانی ایده‌ی برتر و همچنین محل کسب و کار رایگان، منتورینگ رایگان و سایر تسهیلات مالی دیگر را شامل می‌شود، می‌توانند استفاده کند.

حمایت این جشنواره از سوی مراکز مختلفی همچون پارک علم و فناوری، صندوق ملی محیط زیست و دیگر نهاد‌ها به‌صورت مادی و بقیه موارد به‌صورت معنوی دیده شده است.

علاقه‌مندان محیط زیست به‌ویژه دانشجویان و پژوهشگران حوزه‌ی محیط‌زیست، می‌توانند برای شرکت در این سلسله شبانگاه و کسب اطلاعات بیش‌تر، به سایت جشنواره، به‌نشانی https://evnd.co/HxIBm مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار