معاون حقوقی و امور مجلس هلال احمر گفت:به منظور ارائه خدمات مطلوب، توان لجستیکی و تجهیزات پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای خدابنده را ارتقاء می‌دهیم.

عبدالهیان گفت: با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعامل بسیار خوبی داریم که شاهد این تعامل نگاه بسیار خوب نمایندگان نسبت به افزایش اعتبارات بودجه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است.

او می گوید: در بازدید‌هایی که از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای دوتپه، زرین رود و انبار امدادی جمعیت هلال احمر خدابنده داشتیم همه نیرو‌های امدادی و نجاتگران به لحاظ جسمی و علمی از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: در این بازدید‌ها نقاط قوت را دیدیم و با توجه به همجواری خدابنده با استان‌های همجوار این موارد احصاء شد و در جمع بندی هر آنچه که وظیفه جمعیت هلال احمر در جهت ارتقای توان لجستیکی و تجهیزات پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شهرستان باشد را محقق خواهیم کرد.

عبدالهیان می گوید: با ارتقای این پایگاه‌ها ارائه خدمات به کاربردان جاده‌ای که نیازمند خدمات امدادی باشند بسیار مطلوب‌تر خواهد بود.

گفتنی است، عبداللهیان با سفر به خدابنده به همراه تعدادی از مسئولین استانی از پایگاه‌های امدادو نجات بین شهری، انبار امدادی و بازدید کرده و با حضور در مزار امدادگران ایثارگر هلال احمر خدابنده یاد و خاطر این فداکاران خدمت را گرامی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.