در بیست و یکمین سفر استانی رئیس جمهورو هیات دولت به آذربایجان غربی هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش حوزه آب و فاضلاب استان اختصاص یافت.

لطیف خوش سیرت گفت:در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تداوم اجرا و پایان طرح‌های حوزه آب و فاضلاب استان اختصاص داده شد. اختصاص هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه آب و فاضلاب آذربایجانغربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: این میزان اعتبار برای اتمام عملیات اجرایی سه طرح در ارومیه و اجرای طرح‌های تأمین آب و سامانه‌های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب درشهر‌های بوکان، پیرانشهر و چایپاره اختصاص یافته است.

خوش سیرت گفت: در این سفر چهار هزار میلیارد ریال برای تأمین آب آشامیدنی اضطراری، ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و راه اندازی مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب و ۴۵۰ میلیارد ریال برای اجرای مابقی خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به دریاچه در شهرستان ارومیه در نظر گرفته شد.

او می‌گوید: در بوکان نیز برای تأمین آب آشامیدنی این شهر، سه هزار میلیارد ریال اختصاص یافت که با این اقدام آب آشامیدنی پایدار شهروندان بوکان تا چندین سال تأمین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجانغربی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال برای تأمین آب آشامیدنی اضطراری پیرانشهر تخصیص یافت.

او گفت: این میزان اعتبار، برای تجهیز و وارد مدار بهره برداری شدن چاه‌های آب حفرشده و احداث مخزن ذخیره آب ۱۰ هزار متر مکعبی برای رفع مشکل افت فشار آب هزینه خواهد شد.

خوش سیرت گفت:در این سفر ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سامانه فاضلاب قره چایپاره اختصاص یافت و با این میزان اعتبار و تکمیل سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، ۱۰۰ درصد شهرو قسمت‌های باقیمانده به علاوه مساکن مهر منطقه بیگ زمان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.