استقرار تجهیزات راهداری تسطیح و زیر سازی محور لبد بازفت

تجهیزات راهداری جهت تسطیح و زیر سازی منطقه لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ مستقر شد.

روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: درکمتراز۴۸ساعت پس از سفر استاندار به بخش بازفت، با پیگیری‌های فرماندار شهرستان کوهرنگ، از امروز تسطیح و زیر سازی محور لبد به مسافت ۴کیلومتر آغاز شد.

استاندار چهار محال و بختیاری روز جمعه ششم خردادماه، از منطقه محروم لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ بازدید کرد.

غلامعلی حیدری  در جلسه بررسی حل مشکلات روستا‌های منطقه لبد در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ گفت:  تولید مصالح برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ افزایش پیدا کند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمبود مصالح ساختمانی به‌ویژه آرماتور را دنبال کند.


بیشتر بخوانید


بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند، بازسازی و آسفالت محور‌های روستایی با اولویت در دستور کار باشد.

آقای غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در اقدامی جهادی بهسازی و زیر سازی محور ارتباطی دهستان لبد آغاز شد.

این طرح به طول ۵ کیلومتر با استفاده از ۸ دستگاه لودر، گریدر، آب پاش، و غلتک انجام می‌شود و، چون طرح به صورت امانی و با استفاده از نیرو‌های راهداری اجرا می‌شود حدود ۱۰۰ میلیارد ریال، کاهش هزینه خواهد داشت.

آسفالت ریزی این محور هم توسط پیمانکار اجرا خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر و کوهستانی بودن منطقه پیش بینی می‌شود اجرای طرح بیش از یک ماه طول بکشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار