فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: علی رغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌های ضدانقلاب ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت کردیم اما گاهی خودمان این پیشرفت‌ها را باور نمی‌کنیم.

سردار مجتبی فدا در مراسم اختتامیه همایش پاسداران رزمنده شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت گفت: کم‌و‌کاستی‌ها را به خاطر انقلاب و اسلام تحمل می‌کنیم چرا که ما در زندگی پاسداری و بسیجی با خدای خود معامله کرده‌ایم.

وقتی دوران دفاع مقدس را یاد می‌کنیم به حال خوب آن دوران غبطه می‌خوریم پس باید مراقبت کنیم آن دوران با ارزش را ارزان نفروشیم.

به گفته او با هر خط، گروه و جناح سیاسی همه ید واحده هستیم و امروز انقلاب و اسلام به حضور و مشارکت ما بیش از زمان جنگ نیاز دارد و اتفاقات منطقه و شرایطی که حادث می‌شود ما را بر آن می‌دارد که انسجام و وحدت خودمان را بیشتر حفظ کنیم.

سردار فدا به تاثیر فضای مجازی بر سبک زندگی جـوانان پرداخت وگفت: علی رغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌های ضدانقلاب ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت کردیم، اما گاهی خودمان این پیشرفت‌ها را باور نمی‌کنیم چرا که دشمن در نبرد رسانه‌ای و جنگ شناختی تلاش می‌کند با برجسته نشان دادن ضعف‌ها نقاط قوت را از دید مخاطب و عموم مردم مخفی نگاه دارد.

با هدایت‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب امروز اقتدار، عظمت، شرافت و عزت را داریم و ملت‌های مسلمان منطقه ایران را ام‌القرای خودشان می‌دانند و به کشور ما تکیه می‌کنند.

او می‌گوید: رژیم غاصب صهیونیستی که روزی با غلبه بر کشور‌های عربی بلندی‌های جولان را گرفت، اما الان در مقابل حزب الله نمی‌تواند مقابله کند و درخواست آتش بس می‌دهد، مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی به سمت کشور‌های اروپایی شدت گرفته است و دور خودشان را دیوار کشیده‌اند.

کار آمریکا به جایی رسیده که شبانه بدون اینکه نگهبانان افغانستانی متوجه شوند از ترس تجهیزات جنگی را جا می‌گذارند و از پایگاه بگرام فرار می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ایران در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است و اگر کم و کاستی وجود دارد به خاطر عدم توجه به ظرفیت‌های داخل کشور است.

همایش پاسداران رزمنده شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، به مدت دو روز در چادگان برگزار شد.

خاطره گویی رزمندگان از دوران حضور در جبهه‌های نبرد، جلسه بصیرتی جهاد تبیین با حضور اساتید، نمایش رادیویی و پیاده‌روی از جمله برنامه‌های اجراشده در این همایش بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار