تا پایان سال جاری؛

۷ کیلومتر شبکه برق در سروآباد احداث می‌شود

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت: ۷ کیلومتر شبکه برق با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری در این شهرستان احداث می شود.

عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت: تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید یکی از مولفه‌های پایداری شبکه و افزایش رضایتمندی مشترکان است که بر همین اساس چشم انداز این مدیریت احداث بیش از ۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جدید درسطح شهر و روستا‌های این شهرستان تا پایان سال جاری است.

او با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است گفت:در اجرای این پروژه قریب ۱۴۰ پایه بتنی جدید و همچنین ۱۰۰ دستگاه روشنایی معابر در سطح شهر و روستا‌های شهرستان سروآباد نصب می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت:  سال گذشته ۶ کیلومتر شبکه جدید در سروآباد احداث شد و با توجه به ساخت و ساز‌ های جدید و توسعه بافت شهری و روستایی، احداث و توسعه شبکه برق برای متقاضیان جدید ضرورتی است که مستلزم برنامه ریزی صحیح برای انجام امور در حداقل زمان ممکن و کسب رضایتمندی مشترکین برق شهرستان سروآباد می‌باشد.

به گفته آذری، مجموع ۷ کیلومتر شبکه برق پیش بینی شده برای سال جاری، ۴/۵ کیلومتر دربخش شهری و۲/۵ کیلومتر آن دربخش روستایی احداث خواهد شد.

او در خصوص اصلاح و بهسازی شبکه برق در سروآباد گفت:طی ۲ سال و نیم اخیر ۱۶۰ کیلومتر شبکه مسی با استفاده از روش‌های نوین و تکنولوژی جدید با اعتباری بالغ بر۱۰ میلیارد تومان اصلاح، بهسازی و به کابل خودنگهدار تبدیل شده و همزمان عملیات رفع حریم و جمع آوری تیر‌های فرسوده برق نیز در شبکه انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار