آغاز ثبت‌نام مدارس نمونه متوسطه اول استان بوشهر

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز ثبت‌نام از متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی در مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد.

علی‌اکبر بازیار گفت: بر اساس سند تحول بنیادین و مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، از سال ۹۶تاکنون برای پذیرش دانش‌آموزان مستعد روستایی و مناطق کمتر برخوردار در مدارس نمونه دولتی متوسطه اول، آزمون ورودی حذف شده است.

او می‌گوید: از سال ۹۶ تا کنون شیوه اداره مدارس نمونه متوسطه اول شهرهای بوشهر، برازجان و گناوه به هیات امنایی تغییر یافته‌اند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر  اعلام کرد که ۱۱ مدرسه در شهرستان‌ها و مناطق کمتر برخوردار جم، دشتی، دیر، تنگستان، عسلویه، دلوار، شبانکاره و سعدآباد با شرایط ابلاغیه جدید مدارس نمونه فعالیت می‌کنند.

بازیار عنوان کرد که مدرسه نمونه پسرانه دشتی، مدارس نمونه پسرانه و دخترانه سعدآباد و مدرسه نمونه دخترانه شبانکاره به صورت شبانه روزی اداره می‌شوند.

او گفت: فرایند ثبت نام متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس ۱۱ گانه نمونه دولتی متوسطه اول از طریق سایت www.buedu.ir شروع شده و تا ۲۱خرداد ماه جاری ادامه دارد.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر می‌گوید: متقاضیان پس از ثبت اطلاعات و عملکرد آموزشی و تربیتی خود در سامانه، از ۲۲ تا ۲۹ خرداد فرصت دارند مستندات لازم را برای اعتبارسنجی به مدرسه مورد تقاضا تحویل دهند

بازیار تاکید کرد که ملاک رتبه‌بندی دانش‌آموزان عملکرد تحصیلی آن‌ها در پایه پنجم و ششم در زمینه‌های تحصیلی، تربیتی، فرهنگی، مهارتی، تربیت بدنی و سلامت، جشنواره‌ها و مسابقات علمی و پژوهشی است.

او عنوان کرد که نتیجه نهایی ۳۷۸ دانش‌آموز پذیرش شده در پایه هفتم مدارس نمونه متوسطه اول استان در تاریخ ۲۵/۴/۱۴۰۱ از طریق سایت www.buedu.ir اطلاع رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.