مظلومی؛

بدون اغماض با مقصران حادثه آبادان برخورد شود

نماینده مردم بهبهان خوزستان درمورد لزوم محاکمه مقصران حادثه متروپل آبادان گفت: عمق فاجعه در این حادثه بسیار وسیع است مطالبه ملت ایران و مردم آبادان این است که با مسببین و مقصرین این حادثه با اشد مجازات برخورد شود.

محمد طلا مظلومی در پاسخ به سوالی در مورد نقش استاندار پیشین خوزستان در حادثه متروپل آبادان گفت: هر مسئولی که در این زمینه قصور و کوتاهی داشته است باید بدون اغماض با او برخورد شود.

به گفته او، علیرغم تلاش شبانه روزی دولت و مسئولان استان خوزستان، هنوز آمار دقیقی از جانباختگان و جاماندگان در زیر آوار اعلام نشده است.

نماینده مردم بهبهان خوزستان می‌گوید:  تلاش شبانه روزی دولت برای آوار برداری با جدیت ادامه دارد. دولت از همه ظرفیت‌های خود برای تسکین و تفقد از این خانواده‌ها استفاده کند و با مقصرین این حادثه برخورد کند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که اصول ایمنی مسکن و شهر سازی را رعایت نمی‌کنند.

این مقام مسئول به وجود ساختمان‌های ناامن در کشور اشاره کرد و گفت: باید از این واقعه و اتفاق درس بگیریم که نظارت بهتری در زمینه مقاوم سازی ساختمان اعمال شود و پیش بینی لازم را برای ساختمان‌های نا امن که تعدادشان در کشور زیاد هستند انجام شود که دوباره شاهد داغدار شدن مردم ایران نباشیم.

آقای مظلومی گفت: در بیانیه نمایندگان استان خوزستان در مورد حادثه متروپل از مطالبات مردم آبادان در مورد تسریع در زمینه آوار برداری و کمک رسانی تاکید شده از دولت می‌خواهیم که هویت جانباختگان را به زودی مشخص شود و آخرین وضعیت این حادثه را به مردم اعلام کند تا نگرانی‌ها در این زمینه بر طرف شود.

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد جاری ریزش کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.