رئیس مجلس شورای قطر خواستار تشکیل کمیته‌ای برای دفاع از قدس شد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین، حسن بن عبدالله الغانم، رئیس مجلس شورای قطر گفت که پیشنهادی را برای تشکیل دفتر یا کمیته قدس که نقش رسانه‌ای برای حمایت از آرمان قدس ایفا کند و به افشای حقایق و روشن سازی جنایات اشغالگران در قدس و مسجدالاقصی بپردازد، به پارلمان عربی ارائه کرده اند.

الغانم که در دیدار اعضای هیئتی از اتحادیه نمایندگان طرفدار قدس سخن می‌گفت، افزود: نمایندگان مجالس سراسر جهان به موضوع فلسطین علاقمند هستند، اما به دلیل اطلاعات نادرست و ضعف رسانه‌های حامی فلسطین در اطلاع رسانی، متوجه گستردگی نقشه‌ها و جنایات اشغالگران نیستند.

او افزود: مجلس شورای قطر هرگونه حمایت ممکن را از ملت فلسطین به عمل خواهد آورد.

الغانم از تلاش‌های اتحادیه نمایندگان طرفدار قدس برای حمایت از آرمان و مردم فلسطین تقدیر کرد و خواستار برقراری ارتباط بیشتر با نمایندگان مجالس سراسر جهان برای مطلع کردن آن‌ها از جنایات اشغالگران اسرائیلی شد.

در این دیدار برخی موضوعات مربوط به تقویت و هماهنگی تلاش‌های مجلس شورای قطر و اتحادیه نمایندگان طرفدار قدس در راستای خدمت به آرمان فلسطین و همچنین راه‌های تعمیق همکاری‌های پارلمانی و هماهنگی مواضع در مجامع مختلف پارلمانی منطقه‌ای و بین‌المللی به‌منظور حمایت از آرمان فلسطین مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای هیئت نمایندگان طرفدار قدس عصر شنبه به ریاست شیخ حمید بن عبدالله الاحمر، رئیس این انجمن در سفر رسمی ۴ روزه وارد قطر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار