آزادی ۹۵۰ زندانی جرایم مالی در لرستان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: ۹۵۰ نفر از زندانیان جرایم مالی در بازده زمانی ۲ سال گذشته در لرستان آزاد شدند.

مجید کشوری در همایش نسیم مهر که با حضور خانواده زندانیان و اعضای انجمن حمایت از زندانیان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی بسیج بروجرد برگزار شد، گفت: برای آزادی زندانیان در لرستان ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی می گوید: در سال گذشته ۲ هزار ۴۰۰ خانواده زندانیان در لرستان مورد حمایت انجمن حمایت از زندانیان قرار گرفته اند.

مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان گفت: برای کسب دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خون‌ها داده شده است به برکت خون شهدا در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.
کشوری می گوید: امروز شاهد اجرای عدالت گسترده در دولت هستیم، دولت در کمتر از یکسال گام‌های بزرگی برداشته است، ولی رسانه‌های معاند چوب لای چرخ دولت می‌گذارند.
وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و نظام همه پای کار نظام ایستاده اند و معاندان و شبکه‌های بیگانه توان مقابله با نظام را ندارند.
وی بیان کرد: امروز به برکت دولت مردمی و انقلابی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب احیا می‌شود و دولت با بهره گیری از چهره‌های انقلابی و خادم مردم عدالت را در کشور می‌گستراند.
مدیر کل سازمان زندان‌های لرستان گفت: توزیع عادلانه ثروت در کشور آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد، استان لرستان در همه حوزه‌ها عقب بوده است و سازمان زندان‌ها تلاش کرده فاصله خود را با جامعه هدف کوتاه کند.
کشوری می گوید: مسئولان باید فاصله شان را با مردم کوتاه کنند، مردم همواره پشتیبان انقلاب و نظام و رهبری خواهند بود.
وی گفت: امروز خانواده زندانیان نیازمند کمک‌های مالی هستند و انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک‌های مالی به آنان را انجام می‌دهند.
وی بیان کرد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان در حکومت اسلامی تشکیل شده و انجمن در مسائل مالی و اشتغال به کار آنان کمک می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار