رونمایی از کتاب کودتا با لبخند در گتوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت: طی مراسمی از کتاب کودتا با لبخند اثر اصغر رضایی گماری در شهرستان گتوند رونمایی شد.

حمید بهداروندی گفت: کتاب کودتا با لبخند برگزیده کاریکلماتور نویسان ایران است، که به کوشش نویسنده و شاعر گتوندی اصغر رضایی گماری گردآوری و به چاپ دوم رسیده است.

به گفته او این مراسم امروز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتاب خانه های عمومی و بسیج هنرمندان شهرستان گتوند و با حضور مسئولین، هنرمندان، علاقه مندان به ادبیات فارسی، شاعران و نویسندگان برگزار شد.

از دیگر آثار این هنرمند، می توان به آثاری چون لبان مرا ربوده اند، مجموعه شعر انتشارات داستان سرا در سال ۱۳۸۸، قبل از اینکه به تو فکر کنم، مجموعه کاریکلماتور انتشارات سوسا در سال ۹۶، شادترین انسان معاصر، مجموعه شعر انتشارات خوزان در سال ۹۷، الفبای خوشبختی، مجموعه شعر انتشارات کتاب هرمز چاپ در سال ۹۸، کودتا با لبخند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گتوند گفت: برنامه های رونمایی از آثار هنرمندان گتوند در دستور کار این اداره و اداره کتاب خانه های عمومی شهرستان گتوند قرار دارد و چندین اثر دیگر در نوبت رونمایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.